2,1 OGsatkun männät 150tkm ajettu

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Vaatii kovaa uskallusta porata ylikokoon kun täällä ollaan aina parjaamassa 2.1 konetta :wink:
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Teemu kirjoitti:Niin kaikki H-koneet vuotavat jonkunverran öljyä, se ei ole mitenkään 2.1:n erikoisuus.
Ei tuo meikun 900i -88:n 8-venainen H-kone merkkaile reviiriä, (kun olen vaihtanut kampiakselin päiden tiivisteet). Ihmeen öljyinen tuo moottori on päällepäin, joten kyllähän se jostain sitä öljyä on tihkunut. Ilmeisesti enemmänkin moottorin yläosasta. Mun auton viereisessä parkkiruudussa sensijaan on reviiriä merkkaava 900i -85.

Taitaa kaikista hankalin tiivistettävä olla se vaihdelaatikon ja lohkon välinen sauma?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Mertmi kirjoitti:
Teemu kirjoitti:Niin kaikki H-koneet vuotavat jonkunverran öljyä, se ei ole mitenkään 2.1:n erikoisuus.
Ei tuo meikun 900i -88:n 8-venainen H-kone merkkaile reviiriä, (kun olen vaihtanut kampiakselin päiden tiivisteet). Ihmeen öljyinen tuo moottori on päällepäin, joten kyllähän se jostain sitä öljyä on tihkunut. Ilmeisesti enemmänkin moottorin yläosasta. Mun auton viereisessä parkkiruudussa sensijaan on reviiriä merkkaava 900i -85.

Taitaa kaikista hankalin tiivistettävä olla se vaihdelaatikon ja lohkon välinen sauma?
Mulla on kanssa niin öljynen päällepäin toi kone että heikkohermoista hirvittäis,mutta ei häviä öljyä eikä näy hangella tippoja.
Taitaa vuosien saatossa vuotaa mutta niin vähän että ei haittaa ja sitten likaantuu pikkuhiljaa.
Kun ostin ton satkun niin vuoti vähän reippaanmin,meni 4l öljyä helsingistä tullessa,tippu taka läpistäkin öljyä kun pysäytti.
mutta ei ollu isovika öljykello vuoti.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Vastaa Viestiin