
2,1 OGsatkun männät 150tkm ajettu
Ei tuo meikun 900i -88:n 8-venainen H-kone merkkaile reviiriä, (kun olen vaihtanut kampiakselin päiden tiivisteet). Ihmeen öljyinen tuo moottori on päällepäin, joten kyllähän se jostain sitä öljyä on tihkunut. Ilmeisesti enemmänkin moottorin yläosasta. Mun auton viereisessä parkkiruudussa sensijaan on reviiriä merkkaava 900i -85.Teemu kirjoitti:Niin kaikki H-koneet vuotavat jonkunverran öljyä, se ei ole mitenkään 2.1:n erikoisuus.
Taitaa kaikista hankalin tiivistettävä olla se vaihdelaatikon ja lohkon välinen sauma?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Mulla on kanssa niin öljynen päällepäin toi kone että heikkohermoista hirvittäis,mutta ei häviä öljyä eikä näy hangella tippoja.Mertmi kirjoitti:Ei tuo meikun 900i -88:n 8-venainen H-kone merkkaile reviiriä, (kun olen vaihtanut kampiakselin päiden tiivisteet). Ihmeen öljyinen tuo moottori on päällepäin, joten kyllähän se jostain sitä öljyä on tihkunut. Ilmeisesti enemmänkin moottorin yläosasta. Mun auton viereisessä parkkiruudussa sensijaan on reviiriä merkkaava 900i -85.Teemu kirjoitti:Niin kaikki H-koneet vuotavat jonkunverran öljyä, se ei ole mitenkään 2.1:n erikoisuus.
Taitaa kaikista hankalin tiivistettävä olla se vaihdelaatikon ja lohkon välinen sauma?
Taitaa vuosien saatossa vuotaa mutta niin vähän että ei haittaa ja sitten likaantuu pikkuhiljaa.
Kun ostin ton satkun niin vuoti vähän reippaanmin,meni 4l öljyä helsingistä tullessa,tippu taka läpistäkin öljyä kun pysäytti.
mutta ei ollu isovika öljykello vuoti.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159