Perkeleen kamerakännykkä, näyttää a) ruskealta b) sumealta
koitan keksiä kameran huomiseksi jotta saadaan asiallisia kuvia, nuo ilmanpoistoritilöiden kromit ovat myös tallessa, jääneet vaan edelliseltä omistajalta kiinnittämättä maalauksen jälkeen.
Lisää kärryä taloon ('77 99gl) KUVIA ON!
saihan noista kuvista hyvinkin selvää. nyt mun täytyy onnitella sua, tossa autossa on ultraharvinaiset ovipahvit, noita käytettiin vain 3-ovisissa combi-coupe malleissa sekä EMS mallissa. harvinaista noissa on se, että ne on sitä vanhempaa sorttia jossa toi sisäpuolinen ovenavauskahva on about polven kohdalla (78 vuonna kahva nousi ylös missä se on vielä satkuissakin), on muuten hieno yksityiskohta!
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Nuo pahvit saattavat olla satkusta, sillä edellinen omistaja (kovan luokan saabisti) on rakennellut viime tietojen mukaan tuota useammasta autosta, mm. kone on vaihdettu ja ilmeisesti myös tuo mittaristo.
Itse pidän noista pahveista ja luultavasti kunnostan autoa tuolla ilmeellä jossa se nyt on, eli en aio entisöidä, käyttökunnostaa lähinnä.
Tietoon tuli myös se, että auto on ennen kilpien palauttamista ollut kyseisen saabistin äidin ja isän käyttöautona (isän kanssa juttelimmekin autosta tuossa päivällä irroitusoperaation yhteydessä), kuulemma loistopeli ollut, enkä epäile yhtään.
Hieman tuli tuolla tutkailtua sisustaa, sinisten penkinpäällisten alta paljastui kelta/ruskeat penkit, virheettömyydestä ei takuuta, kun kylmä pakotti palaamaan sisätiloihin.
Kattoverhoilu (myös takapilarit) on teetetty vuosia sitten ammattilaisella uusiksi, ja sen huomaa, ei roiku mistään.
Huomista innolla odotellen
Itse pidän noista pahveista ja luultavasti kunnostan autoa tuolla ilmeellä jossa se nyt on, eli en aio entisöidä, käyttökunnostaa lähinnä.
Tietoon tuli myös se, että auto on ennen kilpien palauttamista ollut kyseisen saabistin äidin ja isän käyttöautona (isän kanssa juttelimmekin autosta tuossa päivällä irroitusoperaation yhteydessä), kuulemma loistopeli ollut, enkä epäile yhtään.
Hieman tuli tuolla tutkailtua sisustaa, sinisten penkinpäällisten alta paljastui kelta/ruskeat penkit, virheettömyydestä ei takuuta, kun kylmä pakotti palaamaan sisätiloihin.
Kattoverhoilu (myös takapilarit) on teetetty vuosia sitten ammattilaisella uusiksi, ja sen huomaa, ei roiku mistään.
Huomista innolla odotellen

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
noi pahvit ei voi olla satkusta. Satkuja alettiin tekemään vasta vuonna 79, ja tuolla ovenkahvasysteemillä oli pahveja vain vuosimalleihin 77 asti.
99 -77 EMS:n ovipahvi:
http://kotisivu.mtv3.fi/lucaf/urv799_ovipahvi.jpg
99 -78 combi coupe:n ovipahvi:
http://kotisivu.mtv3.fi/lucaf/akm842_ovipahvi.jpg
Hienoa että aiot käyttökunnostaa auton! kulttuuriteko!
99 -77 EMS:n ovipahvi:
http://kotisivu.mtv3.fi/lucaf/urv799_ovipahvi.jpg
99 -78 combi coupe:n ovipahvi:
http://kotisivu.mtv3.fi/lucaf/akm842_ovipahvi.jpg
Hienoa että aiot käyttökunnostaa auton! kulttuuriteko!
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)