BINGO! Tuollaiset minä tahdonVesa Pohjalainen kirjoitti:

Myös tuollaiset Isolohko:n mainitsemat kelpaavat

Olisko kellään myytävänä?
BINGO! Tuollaiset minä tahdonVesa Pohjalainen kirjoitti:
Noitakin taisi olla Rytkösellä muutama sarja uusia.Jusau kirjoitti:Tadaa, juurikin tuollaiset, mitä isolohko laitoit, eli ovatten sitten ihan peltivanteista. Hyvä tietää tuokin, pitääpä säilyttää jemmassa.Itse en ole aiemmin missään törmännyt.
Pilkunviilausta, mutta kuvan kapselit ei ole orggikset vaan tarvikemallia. Orggiksissa ei ole tuota upotusta reikien kohdalla.tetammi kirjoitti:Kyllä mä lähtisin tuolle alkuperäislinjalle:
Voi olla että eivät ole orggikset, mutta ilmeisesti maahantuoja on noita suosinu. Oon aika monet vastaavat nähny vanhempien 99/900:n alla.Pilkunviilausta, mutta kuvan kapselit ei ole orggikset vaan tarvikemallia. Orggiksissa ei ole tuota upotusta reikien kohdalla.
Kyllä nyt täytyy kiittää klubitovereita, että minulle löytyi toiveitteni mukaiset kapselitjariha kirjoitti:BINGO! Tuollaiset minä tahdon
Mulla on vuoden -77 Saab -lisävarusteluettelo ja ne ovat siinä, joten on saanut myös Suomessa, mutta tosi harvinaiset.jariha kirjoitti:Kyllä nyt täytyy kiittää klubitovereita, että minulle löytyi toiveitteni mukaiset kapselitjariha kirjoitti:BINGO! Tuollaiset minä tahdon![]()
Auto on paskanen ja kapselit puhtaat, joten kuva ei tee oikeutta kokonaisuudelle. Oikeasti tuo paketti on todella upea