Reetu kirjoitti:Huono tuuri jatkuu... Lähdimme nopalla vaimon kanssa kauppaan , ja bensa loppui , no lopulta saimme bensaa ja starttasin niin akusta loppui virta , ja vettä tulee taivaan täydeltä , ja joku sanoo vielä et elämä on ihanaa.
No sul on ollu aika huono päivä Nooh, kyl se siitä. Joo, ei kannata kyl mennä purkamaan, ennenkuin tarkastaja sen katsoo. Kannattaa tosiaan olla tiukkana ja vaatia korvauksia. Mullaki oli syksyl tääläkin mainittu ruttaus-episodi rekan kaa ja vaikutti et turha odottaa korvauksia. Mut niin vain sain syyllisen kiinni
Mitenkäs kun pelkät uudet osat tuon hinnaston mukaan joka tuolla aikaisemmin mainitaan , tulis maksaan 1460e ja saabin arvo 500e nehän vie sen lunastukseen vai?
Käsittääkseni vanhojen autojen kohdalla sovelletaan b osa käytäntöä ,eli jos päätyyvät korjaukseen niin merkkiliike etsii myös käytetyt osat jopa.. Pikkuisen epäilen kyllä koska auton arvo tiedetää 500e.
Ei ole järkeä laittaa autoa lunariin kenenkää kannalta jos otetaa esimerkki satkun konepelti menee solmuun pelkästään tilanne. Yli 700 euroa maksaa pelti muistaakseni ja maalari päälle ja asennus.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015