Eilen pieniä ropailuja.
Moottori pyörii kun räikällä pyörittää ja kattoluukku aukeaa, positiivista.
Jokaisesta pyöränkotelosta löytyy hitsattavaa, ei niin positiivista, mutta täysin odotettavaa. Myös takakontin pohja kaipaa muutaman paikan. Auton pohjaa on joskus pellitetty enemmänkin ja sinne tänne on tehty myös korjauksia ikään kuin pellin päälle, ehkä koritinalla tms.
Startti ei inahdakaan, näyttää vaihdetulta ja sen johdotuksia on eristelty sähkärinteipillä. Täytyy antaa seuraavan session yhteydessä suoraa virtaa.
Akun maajohto oli irti!

Autoon on joskus laitettu päävirtakytkin ja se oli irronnut korista, sieltä missä oli ikinä ollutkaan. Missä tuon johdon oikea kiinnityspiste on? Jossain jäähdyttimen tuntumassa, olin täältä lukevinani. Askartelin johtoa sen verran kiinni ettei se uskoakseni vaikuttanut startin toimimattomuuten, sain kuitenkin muutaman valon syttymään kojetauluun.
Kytkin oli edelleen veltto, yllättävää. Nestettä näkyi olevan säiliössä. Ajattelin ensi alkuun kokeilla ilmaamista.