900 cabrion museointi
Re: 900 cabrion museointi
Viime vuonna museokatsastettiin ruosteeton 900 tarkastajat oli lähinnä juuri tarkkoja että autossa ei ole mitään aikakauteen kuulumatonta ja että kaikki putket ja nippelit menevät alkuperäisesti ja että ei ole ruostetta. Hyvin pieni kuluma sallitaan, onhanse aika paljon vaadittu jos +30vuotta suomen olosuhteita nähnyt auto pitäisi ihan uudenveroinen olla ilman entisöintiä, tottakai auto kannattaa vahata yms ja tarkastaja antoikin ohjeen että pese auto erittäin tarkasti ennen virallista tarkastusta, auto käytettiin ammattilaisella kiillotuksessa ja sisäpesussa.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saab 900 Turbo 8 sedan -87 Saab 99 -84 Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
-
korpijaakko
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 10:49
- Paikkakunta: Kuopio
Re: 900 cabrion museointi
Joo se museotarkastus on taas siitä jännä, että esim. Jarrujen ei tarvitse toimia. Riittää että ne näyttää hyvältä. Moottorin ei tarvitse käynnistyä, koska sitä ei käynnistetä tarkastuksessa....mutta sen pitää näyttää hyvältä ja olla puhdas.
Nämä katsotaan sitten museorekisteröinti katsastuksessa, mikä on ihan tavallinen rekisteröintikatsastus periaatteessa.
Siellä se auto sitten saa sen museoleiman...luonnollisesti leimaa ei tule jos meisseli menee tässä vaiheessa pohjasta läpi
Nämä katsotaan sitten museorekisteröinti katsastuksessa, mikä on ihan tavallinen rekisteröintikatsastus periaatteessa.
Siellä se auto sitten saa sen museoleiman...luonnollisesti leimaa ei tule jos meisseli menee tässä vaiheessa pohjasta läpi
SAAB 95 73 KA, SAAB 96 78 KE, SAAB 99 78 5D COMBI COUPE GL SUPER (AC) MR,SAAB 99 78 3D COMBI COUPE TURBO MR, KR SAAB 9-5 ttid NG vector KA,SAAB 9-5 wag 2.0 biopower KA