Lähtee järki jarruasennuksen kanssa

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

:D Eipä käy kateeksi, tosiaan jos jarrut on tosi jumit niin ne on pakko purkaa atomeiksi ja käydä joka ikinen hilu läpi.. tosiaan mullakin meni hermo satkun jarrujen kans niin perusteellisesti että ostin uudet eteen, 80 ekee kpl ja loppu vituttamasta jarrunpaskojen kans härvääminen.


Saabismi on sairautta ja niiden korjailu mielisairautta 8)
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2083
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

niin se kuuluu tehdäkin kun hermot on loppussa niin ostetaa uutta osaa kehiin niin ei tarvi tapella vanhojen kansa ja jos jarru mäntä on jumissa niin kovin ettei pienellä suostuttelulla rupea toimimaan niin turhaa se on yritääkään saada sitä toimimaan purkamatta ja kunnostamatta. vaihtosatulat kun ei hirveitä maksa niin ei kannata suurta vaivaa niiden vanhojen kunnostukseen nähdä, sillä jarrut ovat turvallisuutta ja niiden tulee olla kunnossa.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

v**tu soikoon, nyt on edessä peruskorjatut satulat... neljästä sain tehtyä kaksi korjauskumien kera.. olut antoi voimaa, uusiin kun ei ole varaa.

Vielä kun saisi ilmat pihalle, tuntuu painuvan pohjaan eikä tehoja ole hirveästi.

Edit: ja korjaustarjous ei ole enää voimassa :) Olimpas hätäinen sanojeni kanssa..

Oli se vaan mukava taas paukauttaa jarrutestilenkki jämäkän alustan kera, hienoa sladia sai vedettyä paikallista kaivostietä :)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9416
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Hieno juttu että sait satulat pelittämään, seuraavien korjaus meneekin sitten jo rutiinilla :wink:
Kyllähän noiden kanssa saa pinnan ja pari askia tupakkia palamaan mutta kärsivällisyys palkitaan.
Mullakin on pinna palanut tuon 9-5:n kanssa useammin kuin kerran illassa, siinäkin kaikki mahdollinen ja mahdoton on vastustanut kaiken aikaa, ja kaikki on pitänyt tehdä ns "vaikeimman kautta" ja useaan otteeseen. Kun uskaltaisi vielä kokeilla käyntiin niin tietäisi onko koko urakka ollut ihan turha :)
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin