Oli sen verran pimeää jo etten ainakaan käsikopelolla huomannut että joku piuha olisi irti, mut sen näkee sit huomenna.
900i:ssä palaa laturivalo?
Se valo palaa kun laitan virrat päälle, mutta sammuu heti kun alan starta. Onko ihan ok? ei ite enää muista että miten sen kuuluu toimia
Oli sen verran pimeää jo etten ainakaan käsikopelolla huomannut että joku piuha olisi irti, mut sen näkee sit huomenna.
Oli sen verran pimeää jo etten ainakaan käsikopelolla huomannut että joku piuha olisi irti, mut sen näkee sit huomenna.
Ex-autot;
9-5 Aero sportcombi -04
9000i 2.0 CD AT -91
2x900i 8V AT -88
9-5 Aero sportcombi -04
9000i 2.0 CD AT -91
2x900i 8V AT -88
Voi olla, että hiili oli jumittunut ja nyt on tärähtänyt päästen liikkumaan. Mulla on yksi sellainen käytetty säädin, joka teki noin. Säädintä räpläämällä saa toisen hiilen jäämään jumiin, koska hiilen reunaan on kulunut sellainen pykälä. Hankala selittää.
Jokatapauksessa sinun on syytä vaihtaa se säädin. Kannattaa vielä koettaa etsiä sopivampaa ruuvimeisseliä ja avaustekniikkana otat tukevan otteen meisselistä ja yrität avata sen rajusti liikkeelle lähtien. Ei siis tasaisesti voimaa lisäten vaan ikäänkuin rytkäyttämällä.
Jokatapauksessa sinun on syytä vaihtaa se säädin. Kannattaa vielä koettaa etsiä sopivampaa ruuvimeisseliä ja avaustekniikkana otat tukevan otteen meisselistä ja yrität avata sen rajusti liikkeelle lähtien. Ei siis tasaisesti voimaa lisäten vaan ikäänkuin rytkäyttämällä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Mun autossa ainaskin on ristipääruuvilla. Toki, jos saa jonkun hylsyadapterin ja ristipää kärjen viriteltyä...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Nonniin... En sitten saannut sitä ruuvia irti vieläkään, on pirun tiukassa kiinni. Yritin räikällä(juuri tuollaisella viritelmällä) enkä saanu sitä edes silleen kiinni siihen että voisin tosissaan yrittää vääntää. Pienellä talttapäisellä ruuvarilla yritin mutta voimat ei vaan yksinkertaisesti riittäny ku on niin huono asento vääntää.
Onkos kenelläkään mitään ideoita miten saisin sen ruuvin auki?? Täytyy vissiin samalla ostaa uudet ruuvit ku toi on näyttänyt menevän jo aika huonoon kuntoon.
Onkos kenelläkään mitään ideoita miten saisin sen ruuvin auki?? Täytyy vissiin samalla ostaa uudet ruuvit ku toi on näyttänyt menevän jo aika huonoon kuntoon.
Ex-autot;
9-5 Aero sportcombi -04
9000i 2.0 CD AT -91
2x900i 8V AT -88
9-5 Aero sportcombi -04
9000i 2.0 CD AT -91
2x900i 8V AT -88
Yks mahdollisuus on antaa vasaraa ruuveille ja toivoa, että tärähdys auttaa. Jokuaika sitten oli yhtä pahana murheena etujarrulevyn torx ruuvit. Sain ruuvit auki lopulta käyttämällä vääntövartta ja väännön aikana vasaroin avaimeen ruuvin suuntaisesti. Toivottavasti tämän selityksen ymmärtää? Ehkä voi olla tosiaan helpointa ja jopa nopeinta irroittaa laturi autosta, ja tapella ruuvien kanssa pöytäolosuhteissa. Silloin voisi käyttää iskumeisseliäkin mahdollisesti.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01