Jos on ilmastointi päällä ja jäähdyttimen tienoolla kovin kuumaa, termostaatti aukeaa enemmän kuin normaalisti ja sulkee lämppärin kennolle menevän kierron kokonaan ja pakottaa kaiken kierron jäähdyttimelle. Ota AC pois päältä tai vaihda jäähdytin parempaan.Naxu kirjoitti:Pääseekö vesi kiertämään jotenkin kennojen ohi?
9satkun läppäristä...
Re: 9satkun läppäristä...
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: 9satkun läppäristä...
pysyykö lämmöt kuitenkin koko ajan aivan vaakatasossa? kerääkö painetta, entä ilmaa? onko ilmattu kunnolla moneen kertaan?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Re: 9satkun läppäristä...
Ei pysy. Ajossa vähän alle, ruuhkassa vähän yli. Avasin ilmaus ruuvia, mutta sieltä ei tullut ilmaa. Ei sitä muuten ole moneen kertaan ilmattu. Ajattelin että jos se hana on joku nelitiehana, niin voisko olla rikki? Tanko on ainakin kiinni.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: 9satkun läppäristä...
On se vaan hassu juttu. Olen vaihtanut termareita eri satkuihin, mutta lämmöt vaeltaa aina. Nyt hain marmoritiskiltä alkuperäisen kolminkertaiseen hintaan, ja lämmöt pelaa kuin kello. Motonet termarit on sama kuin ei vaihtaisi ollenkaan. Nyt seurataan pysyykö sisälämmöt tasaisina, vai täytyykö vaihtaa hana.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.