Kone on väljä alta aikayksikön, jos ajaa ilman ilmanputsaria. Uskokaa vaan ihan kokeilematta...Eski kirjoitti:Juu kyllähän sen käyntiin saa ilman putsaria ja bypassia. Kovin pitkälle lenkille ei ilman ilmanputsaria kannattane lähteä... Coolerinkin voi korvata suoralla putkella läppäkotelolta turbolle, kuten T8:ssa ilman IC:tä.
Eski
T16 -88 välijäähdytin ja putket
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Eipä ole kuvia.saabastelija kirjoitti: on ilmastointi.
saatko kuvia näkyville/lähetettyä -postilla?

Mutta eipä siinä sinänsä mitään ihmeellistä ole, palikoiden paikalleen sovittelemista kunnes koko paketti mahtuu. Syyläriä piti kallistaa taaksepäin yläreunastaan ja samoin AC:n kennoa siirtää taaksepäin, jolloin IC mahtui niiden eteen myöskin hiukan kallistettuna. Joka suunnassa tuli kyllä ahdasta, apukuskin puolella tuli tiukkaa coolerin putken kanssa koska ilmastointiputkien lähtö on samalla puolen, ja putkien sujutus umpioiden alta oli tarkkaa puuhaa. Toisen kahdesta töötistä joutui poistamaan ja rälläköimään muutenkin tilaa.
Itse en pidä ilmastointia niin kovin arvossa joten päätin nyt etten toiste ala tuohon operaatioon vaan istutan mielummin IC:n nätisti keulalle ja jätän koko ilmastoinnin pois. Pelkkä rahaa syövä korjauksien hankaloittaja koko ilmastointi minun mielestäni Suomen ilmastolla varustetussa maassa.

#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com