Jäähdytyslitkut?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Jusau

Viesti Kirjoittaja Jusau »

..älähän nyt mistä sä sitten muualta saisit niin halpaa viina ja naisia?
Viinaa on piisannut alkosta ja maksullisia naisia ei ole tarvinnut katsella :lol: Mutta joo, ei herneitä. Virolaiset on muutenkin niin helvetillisen/lapsellisen tyhmää kansaa, että ei teitä voi kukaan ottaa vakavasti.
kt
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja kt »

Ja suomalaiset ovat selvänä arkoja mutta kännissä väkivaltaisia uhoajia. Älä yleistä. Pidä tuollaiset mölyt mahassasi.
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
Jusau

kt kirjoitti:Ja suomalaiset ovat selvänä arkoja mutta kännissä väkivaltaisia uhoajia. Älä yleistä. Pidä tuollaiset mölyt mahassasi.
Oho, tais osua arkaan paikkaan, onko jo Romantika tai SuperSeaCat liput tilattuna, että saa nannaa hakea. En minä yleistäkään, koska se on aika selvää, luuleeko ne tosiaan, että Eu-jäsenyys on onni autuuteen ja kaikki on itsestäänselvää. Montakohan vuotta kaikki paskat autot ja palokalusto roudattiin Suomesta "heimoveljille" avuksi itsenäistymiseen. No onneks saavat nyt avuksi vaikka puolustukseen romutuskunnossa olevia Paseja. EU-valtio ja sisältä niin läpilaho paska kuin olla voi, minulta ei arvostusta heru. Jos joku kokee loukkaavana, poistaakot moderaattorit minun käyttäjätunnukset. Sanoinpahan sanottavani.
kt
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja kt »

No mikä nyt on huonoa? Virolaiset vai EU? Vai ihan kaikki. Sinun peräkylämäiseen nurkkapatriotismiisi haluaisin sanoa että se oli juurikin kepulainen Heikki Haavisto joka meidät neuvotteli Euroopan Unioniin. Niin että voit valittaa Keskustapuolueeseen, osoite löytyy HELSINGIN puhelinluettelosta. Äläkä syytä virolaisia. Jos heidän myötään muka syntyy ongelmia, ei vika ole heissä, vaan niissä jotka päättivät ottaa heidät mukaan "klubiin".
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
Jusau

Sinun peräkylämäiseen nurkkapatriotismiisi
Menee nyt kaikki aika offtopickisi koko ajan, minua ei kiinnosta politiikka juurikaan.Voisin lainata Juice Leskistä/Arkadianmäen ongelmajätelaitos, "Ne jotka ei pysty ihmisten töihin, menee eduskuntaan ja ministeriöihin" Mut muuta Viroon, jos siltä tuntuu.
Äläkä syytä virolaisia. Jos heidän myötään muka syntyy ongelmia, ei vika ole heissä, vaan niissä jotka päättivät ottaa heidät mukaan "klubiin".
Eiköhän ne urpot ite sinne halunneet. Kai sielläkin oli kansanäänestys. Mitään hyvää se ei ainakaan tuonut.
rälläkkä
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Jusau kirjoitti:Menee nyt kaikki aika offtopickisi koko ajan, minua ei kiinnosta politiikka juurikaan.Voisin lainata Juice Leskistä/Arkadianmäen ongelmajätelaitos, "Ne jotka ei pysty ihmisten töihin, menee eduskuntaan ja ministeriöihin" Mut muuta Viroon, jos siltä tuntuu.
Eiköhän ne urpot ite sinne halunneet. Kai sielläkin oli kansanäänestys. Mitään hyvää se ei ainakaan tuonut.
No jos sinua ei kerran poliitiikka kiinnosta niin miksi sitten pitää jäkyttää täällä Viron poliittisista ratkaisuista?

Ja miten se sinun elämääsi on Viron EU-jäsenyys tähän mennessä häirinnyt?
Mertmi
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Jusaulla taitaa olla jäähdysneste vähissä, kun noin pahasti keittää... :wink:
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Meneepä offtopiciksi jäähdytysnestekeskustelu. Kenties pitäisi opetella hieman suvaitsevaisuutta, eikä alkaa vittuilemaan esim. kansalaisuudesta, miksei saisi ulkomaalainen täällä kirjoittaa mielipidettään siinä kuin suomalainenkin? Ihme touhua alkaa tuollaisen perusteella ulvomaan.. :?

Mitä asiaan tulee, itse laitan sitä mitä Essolta edullisesti saa, ja vaihdan joka vuosi.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
V.J.S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Pari kertaa tullut oltua selvinpäin Tallinnan lautoilla (auton kanssa liikenteessä). Se on jotain AIVAN järkyttävää seurattavaa, kun iästä tai sukupuolesta riippumatta _suomalaiset_ örveltää lippis vinossa tai tuulipuku kahisten, ja ollaan niiiiinn maailmanomistajaa että :evil: Oikeasti noissa tilanteissa on hävettänyt olla suomalainen.
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
mart96
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja mart96 »

Mertmi kirjoitti:Jusaulla taitaa olla jäähdysneste vähissä, kun noin pahasti keittää... :wink:
Hyvää suomalaista huumoria, tästä mä tykkään ja olen aina tykänny :D

Sitä mäkin ihmetteleen, että jusau käänsi sen keskustelun niin poliittiseksi, en mä sitä siihen suuntaan kyllä kääntänyt. Se asenne muistutaa kyllä enemmän virolaisia nettikeskusteluja :wink:

Ja jos yhtään hänen oloa keventää, niin mä sanoin kansanäänestyksessä ''ei'' EU-lle. Mulla muuten on itsekriitikin kanssa kaikki kunnossa. Mutta ei semmoisissa kysymyksissä kukaan kuuntele mun tai jusaun ääntä-semmoiset asiat päätetään paljon korkeamalla.
Mutta kun jo Viron liittyminen v...ttaa, niin vielä pahempaa on tulossa- Turkki on tulossa mukaan :wink:

Ja jos maailmankuva on semmoinen, että kaikki rosvot, lutkat jnp asuu lahden eteläpuolella, antaa olla-ainakin ihmisellä on itellä helpompi elää-kaikki on järjestyksessä.

JA TÄMÄ AIHE LOPPUI NYT!

Itse sain täältä hyvää tietoa, mista hakea sitä kalliimpaa nestettä(Korrek)
Että kiitos kavereille :D
Vastaa Viestiin