Jälkitarkastus

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Palkitsevaa kuitenkin, että nyt on leimaa, palkitsin vielä tuon karun ajokin tästä hyvästä perusteellisella putsauksella :

-Hellä käsinpesu, myös lommot tuli hinkattua
-Moottorin ja moottoritilan pesu liuottimella + harjalla + osittain sienellä
-Pyöränkoteloiden ja vetaritunnelien pesu sekä öljyäminen kuivattelun jälkeen
-Koneeseen uudet öljyt+suodatin, ilmansuodatin vielä vaiheessa (surkeasti suunniteltu vaihtoa ajatellen verraten kaasareihin)
-Klubitarroitus (pyöreä lätkä sivulasiin ja www-tarra takalasiin) 8)

Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu, toivottavasti, auto ei ollutkaan niin paha, kuin hinnasta aluksi päättelin.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Aijai, kyllä nyt auton kelpaa. Itse olen ollut hieman pihtaus päällä ja Turbon fiksaus on vieläkin teettämättä. Kyllä se tässä tulee vielä teetettyä.

Turbo tosin säilyy mulla tarravapaana, ainoastaan klubitarra tulee ja sekin vasta fikauksen jälkeen. Annissa niitä tarroja sitten onkin. Tälläkin hetkellä kuskinpuolen lokasuojaan liimausta odottaa myrkyllisen aineen tarra :lol: ja Ignitorin mukana tullut tarra olis tarkoitus muokata klubitarran viereen, jahka muistan mihin hittoon olen sen laittanut :?

http://www.chemistry.hut.fi/turvallisuu ... /VAK61.jpg
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin