Juu yhdellä painauksellahan tuo meni hienosti kun tänään kävin tallissa taas, ja sillä samalla 4mm langalla. En vaan älynnyt painaa laakerista tyhjät pois jälkeenpäin..tema kirjoitti:Kyllä yhdellä pitäisi pärjätä.
Kytkimen irrotuksesta
Juu, luulen tosin et onkelmia tulee siinä vaiheessa, ku se kytkin on ulkona, eikä taida kovin hyvin mahtua tuleen ulos paineasetelman kans.... No huomena tapellaan sen kans!ah79 kirjoitti:Juu. Perussyy rautalankakikkailuunhan on se, että työsylinteri menee muutaman millin enskan kotelon sisään ja paineasetelma on vauhtipyörässä kiinni muutamalla ohjaustapilla. Rautalangalla on saatava paineasetelmaa niin paljon kasaan, että työsylinterin saa irti enskan kotelosta ja paineasetelman vauhtipyörästä ja molemmat mahtuu yhdessä nostamaan pois.Make^ kirjoitti:Jaha. Painoin kytkimen pohjaan, ni sinnehän se jäi. Vähä erikoista, täytyy olla tosi pahasti jumissa ku paine asetelma ei jaksa painaa sylinteriä takas. No täytyy huamena juputa sen kans lisää. Mut periaatteessa se menee siis jotakuinkin näin. Nyt ku kytkin on pohjassa, ni isken sinne kytkimen väliin rautalankaa että se ei palauta, ja sit vaan työ sylinteri/asetelma pois, kuhan kutkin akseli on eka poistettu?!
Jos työsylinteri temppuilee, niin rautalangan saaminen tarpeeksi syvälle on vaikeata. Tällöin voi joko pistää rälläkällä paineasetelmasta pari kynttä sälöiksi tai kammeta työsylinteriä vähän irti enskan kotelosta, työntää väliin lattarauta tms. ja sen jälkeen hakata muutama ruuvari paineasetelman ja vauhtipyörän väliin että sen saa nousemaan pois ohjaintapeilta, jonka jälkeen asetelman ja työsylinterin voi kammeta sorkkaraudalla irti.
putki saabbi = 155 hv 600 kg turbo!
Lähtihän se sieltä, tosin rautakangella joutu vääntäänMake^ kirjoitti: Juu, luulen tosin et onkelmia tulee siinä vaiheessa, ku se kytkin on ulkona, eikä taida kovin hyvin mahtua tuleen ulos paineasetelman kans.... No huomena tapellaan sen kans!
putki saabbi = 155 hv 600 kg turbo!