Siis onkohan minulla silmissä vikaa mutta mikäs tuossa yksilössä on niin erinomaisen hienoa, siistikuntoiseltahan tuo näyttää kaikin puolin mutta näkeehän tuollaisia vielä, tosin ei noin kiillotettuina

Toi on ihan totta. Rojekti odottaakin oman talon ja sen tallin saamista, koska tuo meikäläisen unelmien auto on todellakin harrasteauto ja sen joutuu huonokuntoisesta yksilöstä rakentamaan. Moblisti palstoilta noita huonokuntoisia löytää, mutta toivottavasti eivät lopu ennen kuin saan sen tallin aikaiseksi:) Jokatapauksessa joutuu ulkomaan lomareissun heittämään trailerin kanssa. Onhan tää nyt OT:ta.. Mutta harrasteautot maksaa:) Kuinka paljon? Olen täysin varma, että täällä sitä ei saa arvioitua könttäsummina, vaan ratkaiseva tekijä on se todellisuus, että kuinka paljon minä tulen sijoittamaan projektiin.ng900aero kirjoitti:Vähän OT mutta itse menin myymään 911 -75 pois kun piti rakentaa taloa ja talliaEipä taida löytyä kunnollista yksilöä edes 12 kiloeurolla, ehjien hintataso on tällä hetkellä 17-20 kiloa, ulkomaillakin moiset maksavat alkaen 10 kiloa. On sitten tosi kallis harrastus, koneremonttiin voi melkein joka tapauksessa varautua ja siihen menee budjettityylilläkin minimissään 3-4 kiloeuroa, uusilla osialla vähintään 5-6
![]()
Täysin samaa mieltä. Foorumeilla vaan tuon rahan liikkuminen on paljon helpompaa, kuin siinävaiheessa, kun sitä lompakkoa oikeasti availlaan ja siirrellään seteleitä. Enempi fiilispuolen asioita, kuin faktamääreitä. Hieno noppa tuo todellakin kuvissa on ja varmasti hieno ja halpa harrasteauto.ng900aero kirjoitti:
Ehkä priimakuntoisen nopan hinta voisi olla maksimissaan 1500e, silloin edellyttäisin kyllä itse ainakin aivan täydellistä kuntoa ja virheettömyyttä.
Ihan aihetta sivuten vielä, loppusyksystä kaupittelin noppaani, ajettu reilu 170tkm, juuri katsastettu, hienokuntoinen helmi. Hintaa taisin pitää jotain 400e, sisältä oikein siistikuntoinen, ovet aidosti lähes virheettömät, pohja ruosteeton ja siisti, uusi pakoputki ja jarrut. Päällipinnalla oli muutamia kauneusvirheitä, lähinnä naarmuja ja pieniä lakan hilseilyjä (ei ruostetta), mutta ihan kelpoisen näköinen silti. Eipä ollut forumilla minkäänlaista kiinnostusta hyväkuntoista noppaa kohtaan, ja se menikin kaupaksi nettiauton kautta, ja sitten taasen päätyi forumilaiselle.Sami kirjoitti: Toi on ihan totta. Rojekti odottaakin oman talon ja sen tallin saamista, koska tuo meikäläisen unelmien auto on todellakin harrasteauto ja sen joutuu huonokuntoisesta yksilöstä rakentamaan. Moblisti palstoilta noita huonokuntoisia löytää, mutta toivottavasti eivät lopu ennen kuin saan sen tallin aikaiseksi:) Jokatapauksessa joutuu ulkomaan lomareissun heittämään trailerin kanssa. Onhan tää nyt OT:ta.. Mutta harrasteautot maksaa:) Kuinka paljon? Olen täysin varma, että täällä sitä ei saa arvioitua könttäsummina, vaan ratkaiseva tekijä on se todellisuus, että kuinka paljon minä tulen sijoittamaan projektiin.
Täysin samaa mieltä. Foorumeilla vaan tuon rahan liikkuminen on paljon helpompaa, kuin siinävaiheessa, kun sitä lompakkoa oikeasti availlaan ja siirrellään seteleitä. Enempi fiilispuolen asioita, kuin faktamääreitä. Hieno noppa tuo todellakin kuvissa on ja varmasti hieno ja halpa harrasteauto.
Ei varmaankaan.. Ainakaan jos laskee työn tuohon hintaan.J-ani kirjoitti:Tehdään nyt tästä oikein yleinen harraste auton (saab) arvo keskustelu.Onko kenellekkään käynyt niin, että huolella rakentamansa ja pitämänsä auton olisi saanut eteenpäin voitolla myytyä?