Nonii,tuossahan niitä jo tulikin.
Pakarin pään ajattelin kyllä tehdä imurinputkesta,kun oon kuullu,et se samalla parantaa imusarjan toimintaa,karvanopat korvaan möhköfantti figuurilla,tuplaa tehot ja roikkuesaan taustapeilissä toimii myös kallistuksen vakaajana!Säästön takia vedän kylkiraidat tussilla,kunhan ilmat lämpenee!
Juu,ymmärrettävää,että kaikki maksaa,enkä nyt iha ilmaseksi ajatellutkaan niitä saavani,varsinkaan kun en varmaan osaa itse tehdä.
Nyt kuitenkin alan valmistautua päivän eka koitokseen eli haalarit niskaan ja öljypumppu irti...kuis mahtaa äijän käydä!
Jos lähdetään siitä ,että (8v -> 16v)
Osta 16v?
Jos tekee mieli 16-venttiilistä tai siihen verrattavaa tehoa, niin edellisten kirjoittajien tavoin suosittelen suosiolla hankkimaan auton. Jos puhutaan muutamien satojen eurojen "säästöstä", niin kyllä se äkkiä palaa.. Ainoa ongelma on, että 900i16V:t eivät ole mitään kaikkein yleisintä kauraa, nämä olivat kalliita jo uusina eivätkä kaikkein uudenaikaisimpia = ei hirveästi yksilöitä tarjolla. Lisäksi nämä ovat 88-89 -mallisina varustettu kallistuksenvaimentimilla, jolloin kyyti on mukavaa = ajomäärät voivat olla kovia.
Täyspaineista turbosaabia on alhaisimmillaan tullut nettiautossa vastaan muistaakseni 1700 euroon, ajomäärä taisi olla joku 230tkm? Tehoa löytyy varmasti ja usein myös muitakin varusteita kuin kierroslukumittari.. Nyt vain etsintä päälle, tähtäin kohti turboa!
Täyspaineista turbosaabia on alhaisimmillaan tullut nettiautossa vastaan muistaakseni 1700 euroon, ajomäärä taisi olla joku 230tkm? Tehoa löytyy varmasti ja usein myös muitakin varusteita kuin kierroslukumittari.. Nyt vain etsintä päälle, tähtäin kohti turboa!
Juu,nettiautossa on nytkin yksi,joka sai väristyksii aikaan,mutta nyt ei oo vielä sen aika.
Sitäpaitsi,mulla oli n.vuosi sitten 900i 16v ja myin sen tyhmyyksissäni,kun oli olevinaa rahan puutetta...
Eikä niillä kilometreillä mulla ainakaan oo juuri väliä,kunhan muuten miellyttää.
Sitäpaitsi,mulla oli n.vuosi sitten 900i 16v ja myin sen tyhmyyksissäni,kun oli olevinaa rahan puutetta...
Eikä niillä kilometreillä mulla ainakaan oo juuri väliä,kunhan muuten miellyttää.
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!
Saab 9000 2.3t jubilee -97
Saab 9000 2.3t jubilee -97