Jos nyt mietitään näiden kahden ruiskun eroja. K-jet suihkuttaa bensaa jatkuvasti, LH kahden pulssin sykleissä. K-jetissä ilma mitataan vastustavalla isolla läpällä, LH:ssa ilma virtaa kuumalangan läpi. Vanhat k-jetit toimivat perus-CO lukemilla 2.5-4%, LH lähinnä jollain 1-2.5%. Puhumattakaan nyt tarkasta kylmärikastuksesta, bensansyötön katkaisusta moottorijarrussa ja kolmiulotteisista pensakartoista...Teemu kirjoitti:Luulen ettei i8 ja i16 välillä bensankulutuksessa ole suuria eroja. Kulutus riippuu ajotyylistä paljon enemmän.
Molemmat on luotettavaksi havaittuja koneita.
Nojoo, meni hienosteluksi mutta summa summarum, k-jet on ihan kiva, simppeli ja luotettava. Kaasari toimii imo aina, muttei koskaan hyvin. Mutta LH-jet säästää helposti 1-3l bensaa mutulla ja kokemuksella.