Alapallo. 100% varma juttu. Laita öljyä suojakumin sisään niin narina lakkaa ja vika tulee paikallistettua.rille kirjoitti:Löyty haulla tämmönen mikä vaivaa omaakin satkua, mutta miten noihin kolinoihin liittyy vika joka on ilmennyt nyt myöhemmin eli ohjaus on alkanut narisemaanOG900 kirjoitti:Juu sopii oireisiin täydellisesti. En vain osannut tuota itse kertoa.Parhaiten kolahtaa kun toinen eturengas menee pikku kuopasta ja toinen ei.
Lähteekö tuo pusla ihan "vetämällä" irti?
Kokeillaan ensin noita ja sitten jos ei tehoa niin on pakko vaihtaa nuo raidetangon päät, kuten mertmi neuvoi. Kuulostaa isommalta hommalta, joten aloitan helpommasta
900 kolinaa etupäästä?
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
no ei siinä kyllä mitään rälläkkää tarvinut-kun avaimella kiersin, niin aukesi ihan itsestään-sen verran pehmeä peltiä oli. Ja tanko oli tiedysti auton alta otettu poies ja pöydän päällä. Samalla kannatta vaihtaa ne suojakumitMertmi kirjoitti:Ne raidetangot sisäpäineen on hankalampi homma, mutta ei mahdoton... Lyttyyn meistattu osa kannattaa ajaa kulmahiomakoneella pois.
Vieläkin tästä...rille kirjoitti:Löyty haulla tämmönen mikä vaivaa omaakin satkua, mutta miten noihin kolinoihin liittyy vika joka on ilmennyt nyt myöhemmin eli ohjaus on alkanut narisemaanOG900 kirjoitti:Juu sopii oireisiin täydellisesti. En vain osannut tuota itse kertoa.Parhaiten kolahtaa kun toinen eturengas menee pikku kuopasta ja toinen ei.
Lähteekö tuo pusla ihan "vetämällä" irti?
Kokeillaan ensin noita ja sitten jos ei tehoa niin on pakko vaihtaa nuo raidetangon päät, kuten mertmi neuvoi. Kuulostaa isommalta hommalta, joten aloitan helpommasta
Eli siis toi nyt satavarma että noi kallistuksenvakaajien puslat vaihdan, mutta sitte alku kestä oli toi ohjauksen narina. Se loppui ittekseen, mutta siitä jäi sellanen tasanen narina mutta ei ohjattaessa vaan aina kun on vähänkään epätasasta niin oikeelta edestä kuuluu narinaa.
Ihan kun koko runko jotenkin narisis tai jotenkin niin.
Pitäsköhän sinne vaan suosiolla suoraan tehä täys remontti?