Nakuledi ei toimi ja outoa pätkimistä ahdoilla.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Sytkän kärkiväli kannattaa tarkastaa, pienennä testiksi. Itellä oli 0.8mm kärkiväli jakajasytkällä, kun päästiin 0.5bar yli tuli fuelcut tyyppinen resetti, kaikki meni nolliin megasta lähtien. Helvetin ilkeä efekti. Kärkivälin kun säädin 0.6mm lukemaan niin efektiä on tullut sen jälkeen kaksi kertaa. Ongelma ilmeni paineiden noston myötä.

Tosin viimeisellä korjauskerralla vaihdoin samalla sytkän pääteasteen ja putsasin koneen maadoitukset, mutta uskon silti että kärkiväli oli syypää. Sopiva sylinteripaine ja lämpötila pytyissä niin kipinä pomppaa ohi, puola vetää polvilleen tai jotain... Tosin ihme että se näkyi megassa saakka virtojen häviämisenä...
turkkaki
"Hölösuu"
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 12:02
Paikkakunta: kauhajoki

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

juu itellänikin kun tuossa tonnarissa pääsee ahdot karkuun, niin rupeaa röpeltämään... tosin vasta 1.5bar+
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Jakke_
"Turbo"
Viestit: 295
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 00:34
Paikkakunta: Mustasaari, Petsmo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jakke_ »

Tuli mieleen, että onko satkun virranjakajilla paljonki eroa? Lähinnä myöhästin puolella.
Ei setä vittuile, setä neuvoo!
Vastaa Viestiin