Nelosen enska löytyy itteltä varastosta.Tarkotus on jossain vaiheessa tehdä kireä vapari soralle johon tuo enska sopii hyvin.Varsinkin kun saa huippukierroksia nostettua.
900T -82 5 lovinen lootikko... jäällehän sillä pitäs päästä, jos ne jäät ny tulis ja onhan tuossa sitte taas kuivemmilla keleillä noita soratienpätkiäkin
No siihen tarkotukseen se sopii erinomaisesti.Mulla oli -79 gls satkussa 4 enska vakiona.Tosin kun muutin sen turbokoneeksi niin vaihdoin 6:sen.Noita nelosia löytyy ainakin petro vehkeistä.
Mistä kannattaisi lähteä metsästämään 8:n enskoja, tulisivat 4-vaihteiseen laatikkoon (joka kyllä vaihtuu jossain vaiheessa 5-vaihteiseksi)? Tarkoitus olisi saada kunnolliset aavikkovälitykset moottoritieajoon kun ei koneen tarvitsisi kiertää motarinopeuksissa juuri paljon mitään. Suomessa ei ilmeisesti kovinkaan yleiset (og-aerossani sellaiset oli) mutta mahtaa stcs:n porukalla niitä olla enemmänkin hallussaan?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vaihteiston alkuperäisen enskan näkee vaihteiston tyyppimerkinnästä.
Esim. GM35701 tarkoittaa:
GM=manuaali
3=vaihteistosovitus
5=vaihteita eteenpäin
7=enska
01=kehitysvaiheen versio.
Korjaamon käsikirjasta löytyy myös kokonaisvälitysuhteet tuon tyyppimerkinnän perusteella...