mikkoimp kirjoitti:niin korjataan nyt että vika on voinut silti myös kytkimen paikallan pito klipsussa olla, eli kytkin on toiselta puolelta päässyt irti eikä ole sitten auennut.
Omassa autossa kanssa jarruvalot palaa koko ajan.. Ongelmaa ollu pikkasen ennenki mutta nyt ei auttanu muuta kun ottaa sulake irti. Mistä siihen kytkimeen pääsee parhaiten käsiksi? Yritin lähteä kyseistä osaa hieman tutkailemaan mutta ei voi olla niin että pitää purkaa lähes koko kojelauta että jarruvalokytkimeen pääsee käsiksi... Olisko neuvoja? auto on 900i
Slaaki kirjoitti:Omassa autossa kanssa jarruvalot palaa koko ajan.. Ongelmaa ollu pikkasen ennenki mutta nyt ei auttanu muuta kun ottaa sulake irti. Mistä siihen kytkimeen pääsee parhaiten käsiksi? Yritin lähteä kyseistä osaa hieman tutkailemaan mutta ei voi olla niin että pitää purkaa lähes koko kojelauta että jarruvalokytkimeen pääsee käsiksi... Olisko neuvoja? auto on 900i
Helpoiten onnistuu, kun vaan ruuvaa sen lämpöputken siitä kuskin jaloista irti toisesta päästä ja taittaa pään jarrupolkimen alle. Sieltä pääsee ihan reilusti käsiksi poljinkytkimiin.
Kun sen lämpöputken kääntää niin kytkimen saa kyllä jotenkin näkyviin mutta aika huonosti siihen pääsee käsiksi. Saako kojelaudan alapaneeleja muuten irti kuin ottamalla kaikki paneelit pois?
Polvisuojan saa pois helposti. Se on 3 pultilla kiinni. Keskellä on yksi, kun otat tuhkakupin pois, (tai keskikonsolin), siltä paljastuu 13mm messinkinen pultti.
Toiset 2 on kulmissa. Avaat konepellin ja kurkkaat ulkoapäin alakulmiin lokarinpellin ja rintapellin koloon, (kuskinpuolella ihan lähellä sulakeboxia). Sieltä löytyy 10 mm pultit yks per puoli, joiden irroittamisen jälkeen pitäis tulla ulos koko suoja suoraan eteenpäin vetämällä.