alipainesäädin? (-> EGR venttiili)
juu elikkäs eihän sitä autoa ole kaljapäissään korjattu ja hankala esittää kysymystä kun auto liikkeessä sanoivat että kyseinen osa on alipainesäädin kun kävin näyttämässä sitä irroitettuna.... mutta hupsista taitaakin olla juuri tuo egr venttiili kyseessä... hienoa koulutetut varaosamyyjät.....ja noin kymmeneltä muulta mukamas paljon autoista tietäviltä sain samat vastaukset..... mutta se on tuo egr venttiili. varmistin asian.....hattumuttereilla saan osan tukittua mutta yksi kohta jää auki.....
-
- "Viggen"
- Viestit: 626
- Liittynyt: Ma Huhti 25, 2005 22:28
- Paikkakunta: Ulvila
Niin se on tuossa minun roppisessakin tehty kun on mötti paikoillaan ja putkikin kiinni syl.kannen puoleisessa päässä. Alipaineanturista kannessa on lyöty letkun nastat poikki vaan. Letkut tietysti on asennettu uudella tavalla.mikkoimp kirjoitti:pelli lätkä imusarjan ja sen mötin väliin.

Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
juu... kyllähän sain tuon rassin käyntiin ja pois kuppilan pihalta mutta nyt on taas sama ongelma..... tosin nyt pystyy ajamaan ja saa käyntiin kun pumppaa kaasua p........sti. elikkäs vuotaa taas bensaa ihan huolella kyseisestä paikasta.... ruisku suuttimet falskaa???? voikohan tuohon olla edes muita vaihtoehtoja?? ei viittis availla turhaan kun koskaan ei tiedä saako takas paikalleen.....ja jos on ruiskusuuttimet niin mistäköhän voisi halvalla saada? vinkkejä otetaan vastaan ja ja tattista jälleen kerran...korjausopas voisi olla kova sana.....noooohhhh ens tilipäivänä....