900 Aeroon uusi turbo
Jep, tuossa Volvon kuulerissa tulee nuo putket kyllä niin vaarallisen alas, että maakosketukselta ei voine välttyä...
Pitää katsoa mihin rahkeet riittää, kunhan nyt ensin käytän vaihdelootan kunnostettavana, koneen ja kannen koneistamossa, voi olla, että ihan kaikkia tuning-palikoita ei enää mahdu putjettiin
Lisänumerona on vielä moottoritilan ruostekorjaukset, kunhan kone on pois paikaltaan...
Eski
Pitää katsoa mihin rahkeet riittää, kunhan nyt ensin käytän vaihdelootan kunnostettavana, koneen ja kannen koneistamossa, voi olla, että ihan kaikkia tuning-palikoita ei enää mahdu putjettiin

Eski
Eipä ole minulla ainakaan koskaan ottanut, eikä putkissa ole jälkiä aikaisemmistakaan kolauksista. Itsekin olen harkinnut ic:n päivittämistä ns. kiina-cooleriin, jonka kanssa voisi saada putket fiksummin vedettyä.Eski kirjoitti:Jep, tuossa Volvon kuulerissa tulee nuo putket kyllä niin vaarallisen alas, että maakosketukselta ei voine välttyä...
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
satkuun uusi turbo
Vanhaa topiccia ylös
Olis tiedossa tuohon satkuun tommone td04-16t t3 laipalla 850 volvosta. Mitä jos sen pujottaa tonne satkuun ton te05:sen tilalle. Pystyykö ajamaan edelleen 1,2barin paineilla vakio cuulerin kans? Ruiskuna lucas cu14 ja boksissa joku bsr merkkinen lastu.
Ilmeisesti ainaski pesiä joutuu kääntämään ja öljyn lähtö/paluun joutuu äpöstään, vai?

Ilmeisesti ainaski pesiä joutuu kääntämään ja öljyn lähtö/paluun joutuu äpöstään, vai?
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Re: 900 Aeroon uusi turbo
Miten olisi siirtää syyläriä piirun verran alaspäin ja ottaa coolerin lähdöt yläpuolen kautta. Semmoset litteät putket vaan, niin tarvitse laskea jäähdyttäjää vaan muutaman sentin..
Tosin, saattaa joutua tekemään customkuulerin kuitenkin.

9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575