Coltti kirjoitti:Ettei vaan hajonnut hihnapyörän hall-anturi... Jos se hajoaa, niin ruisku tai ezk:n ohjausboksi ei saa moottorin pyörimistietoa ja täten ei voida suorittaa kumpaakaan toimenpidettä...
Aika epätodennäköistä, että ezk:n ja ruiskun boksit olisivat molemmat hajonneet samaan aikaan.
Niin tässä oli sitten se vika mikä pysäytti Saabin. Niin sinne Bergfolkin verstaalle Moikipäähän (noin 40 kilsaa rantatietä Vaasasta) oli jonoa viikko ennen kuin saab spesialisti Roger otti sen syyniin ja hallianturihan siellä remmipyörän alla oli sökönä. Niin minä sitten katoin Saabclubin myydän osat foorumia ja anturi löytyi Joensuusta tällä nimimerkillä
ghnomb ja suosittelen lämpimästi tätä Mikkoa niinkuin Roger Bergfolkiakin Saabin vikojen korjaajaksi tänne Vaasan seudulle jos ei itte saa kuntoon.Ja mielestäni työn hinta oli todella edullinen. Että nyt sain taas pyhäauton käyttöön
