No se on kyllä ihan totta, harvassa vaan ovat ne hyvät umpiot niissä enää.qaw kirjoitti:Elä ny trollaang900aero kirjoitti:Harmi kun katsastuksessa eivät vaadi muuttamaan pystykeuloja viistokeuloiksi turvallisuuteen ja ulkonäkään vedoten, eihän noilla pystykeulan lampuillakaan näe kuin 5m eteensäKyllä pystärin(kin) lamput on oikein hyvät, pieksee monet nykyautojen tuikuista. JOS ovat ehjät ja hyväkuntoiset, meinaan
900 og on halpa pitää ?
se nyt ei tietenkään tarkoita sitä, ettetkö sinä saisi muuttaa omaasi viistokeulaksi. tulehan näyttämään uudistunutta viistokeulaasi seuraaviin pks-potkiaisiinng900aero kirjoitti:Harmi kun katsastuksessa eivät vaadi muuttamaan pystykeuloja viistokeuloiksi turvallisuuteen ja ulkonäkään vedoten, eihän noilla pystykeulan lampuillakaan näe kuin 5m eteensä

onneksi kauneus on katsojan silmissä

tuo on valitettavan totta. onneksi vielä hyvänkin työn tekijöitä löytyy, mut joskus tuntuu siltä että pitäs mennä itse mukaan valvomaan että työ tulee tehtyä kunnolla. korjasin lauantaina juuri 40cm:n pätkän läpimätää ratsupaikkaa tuplaysin helmasta. oli maaliskuussa 2005 teetetty paikallisessa alan liikkeessä 3-4 vuotta kestävä paikkaus. ilmeisesti tarkoitti sitä että kestää tuon ajan jos autoa säilytetään kuivassa ja lämpimässä tallissaTizumo kirjoitti:OT: Musta kyllä tuntuu, että tällä alalla rahat saa menemään niin helposti -ei osiin ja kunnostukseen- vaan epäpäteviin huonon työn tekijöihin.


Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
jos ei bensankulutukseen kaho ni onhan se edulikas sinänsä ku osia saa hyvin pitkälti pilkkahintaan ja jos on ihe kätevä/on valamis oppimaan ku joku opettaa ni kyllähä se laittaminenki halvempaa ku ei joka vian takia tarvii huoltoon viijjä...
Ja og-satku on kyl kaunein auto
Ja og-satku on kyl kaunein auto

Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
On tuo pystäri oikein perkeleesti paremman näköinen.Sama se onko huonot valot vai ei,näyttävyys ratkaisee.Tri-Lo kirjoitti:No se on kyllä ihan totta, harvassa vaan ovat ne hyvät umpiot niissä enää.qaw kirjoitti:Elä ny trollaang900aero kirjoitti:Harmi kun katsastuksessa eivät vaadi muuttamaan pystykeuloja viistokeuloiksi turvallisuuteen ja ulkonäkään vedoten, eihän noilla pystykeulan lampuillakaan näe kuin 5m eteensäKyllä pystärin(kin) lamput on oikein hyvät, pieksee monet nykyautojen tuikuista. JOS ovat ehjät ja hyväkuntoiset, meinaan
Pystykeulaisen puskurit=200 sarjan volvon kommandot,kestää kolhuja sekä näyttävät.
Ei mitään trollailua vaan omasta mielestäni pystykeula on jotenkin toopen näköinen, viistokeula huomattavasti nykyaikaisempi ja linjakkaampi.Suppari kirjoitti:On tuo pystäri oikein perkeleesti paremman näköinen.Sama se onko huonot valot vai ei,näyttävyys ratkaisee.Tri-Lo kirjoitti:No se on kyllä ihan totta, harvassa vaan ovat ne hyvät umpiot niissä enää.qaw kirjoitti: Elä ny trollaaKyllä pystärin(kin) lamput on oikein hyvät, pieksee monet nykyautojen tuikuista. JOS ovat ehjät ja hyväkuntoiset, meinaan
Pystykeulaisen puskurit=200 sarjan volvon kommandot,kestää kolhuja sekä näyttävät.
Mutta makuasia, kait tuo kumihuulinokka voi olla jonkin mielestä kaunis

Jos joku haluaa pystykeulan niin tervetuloa viistokeulan roippeiden kanssa niin vaihdetaan

Aika himmeät nuo oman karvalakkisatkun valot, toinen umpio näyttää hiljattain vaihdetulta mutta aika tehoton on silti. Ehkä xenonit auttaisivat

