koneen kesto

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Pampula
"Aero"
Viestit: 490
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 00:31
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Pampula »

Tosiaan vielä saa hyvähköjä satkuja ja ysiysejä kohtuuhintaan, mutta 10 v eteenpäin tilanne on aivan toinen. Vieläkin harmittaa, kun ei tullut kuuppia ostettua aikanaan yhtään. Saakeli katsastettuja sai viidelläsadalla markalla.

Muutenkin ensimmäisenä autokannasta häviää aina ne peruskäyttöautot. Mieltä lämmittää aina liikenteessä näkyvät hyväkuntoiset vanhat perusautot enemmän, kuin ns. keräily/urheiluautot.

Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen: Onkohan mitään tietoa eniten samalla koneella ajetusta saabista. Mikä, missä ja milloin?
Sauli.M #1562
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5874
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tturku »

tuskin tässä mistään aliarvostuksesta on kyse jos moottori ei kelpaa. Autot joista laukee moottori on yleensä koriltaan jo loppuun ajettuja niin ei kukaan jaksa alkaa vaihtamaan enää moottoria niihin. Ja kuka jaksaa lähteä hakemaan moottoria sitten kauempaakaan kun lähistöltä löytyy kanssa niitä. Näin se vaan menee.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

Tossa Lapualla sukulaisilla -87 ja 760.. tuli juuri mittariin.Eikä ole vielä konetta avattu.
puh.050-3748237
#3078
Vastaa Viestiin