
Tehoa 16v koneesta
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24615
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
mie edelleen elättelen haaveita että joku päivä pihalla on vm83 tuplis 16naulanen kone ja tupla dellut. peltipakosarja ja 2" rännillä. keula tonttiin ja jääkiekkoja takapäähän. flake maalaus ja tummat takaikkunat.
eli mie en oo mikään ammattilainen tai mitään muutakaan mutta KAASARIT.
eli mie en oo mikään ammattilainen tai mitään muutakaan mutta KAASARIT.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24615
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
esim: jos mie hiotutan nokat ja viilaan imu ja pakoaukot tuosta omasta 16tappisesta niin mistä saa säädettyä ruiskun puolelta asetukset kohdalleen? turboihin on kaikenlaisia lastuja ,mutta puhutaan nyt vapareista. bensanpaineet saa nostettua kyllä mutta mites seokset? kertokaa? tuo 2,3 lähtee kohta virivelhon pöydälle ihmeteltäväksi. se tulee löytymään 99 pellin alta.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Vakioruiskuihin en osaa sanoa juuta tai jaata mutta säädettävän pystyy kyllä tekemään niin ali-,kuin ylipaineisellekkin (mega,hestec,tatech,dta,haltech,vems)nalleolut kirjoitti:esim: jos mie hiotutan nokat ja viilaan imu ja pakoaukot tuosta omasta 16tappisesta niin mistä saa säädettyä ruiskun puolelta asetukset kohdalleen? turboihin on kaikenlaisia lastuja ,mutta puhutaan nyt vapareista. bensanpaineet saa nostettua kyllä mutta mites seokset? kertokaa? tuo 2,3 lähtee kohta virivelhon pöydälle ihmeteltäväksi. se tulee löytymään 99 pellin alta.
Uusien tuplakaasuttimien ja imusarjojen hinnalla megasquirttaa ~2 autoa,ja näissä kahdessa on ns. taivas rajana.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Miten tuplakaasuttimilla säädetään esimerkiksi sytytystä,ahtopaineita,flektiä,bensapumppua,vesiruiskua tai esimerkiksi lähtökierrosluvun rajoitinta?nalleolut kirjoitti:hmm perustele miksi tuplakaasarit ei olisi helpompi säätää kuin esim joku mega? jos pohjatiedot kunnossa niin kohtuu vaivalla pääsee liikenteeseen. ei tartte opettaa "aivoille" koska tarvii soppaa lisää .
Tuplakaasareita varten joudut ostamaan muovikassillisen suuttimia,kurkkuja ja tomaatteja ennen kuin saat sen säätöihin.Tohon päälle joudut paskastamaan nakkisi konehuoneessa.Megalla kun toi sama hoituisi näppäimistöä ja hiirtä käyttämällä.Kaasarit(omien kokemuksien perusteella) on aikamoinen kompromissi moneessa suhteessa.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Ei tohon tarvita johtoja yhtäkään sen enempää kuin vakioruiskussakaan,riippuu tietty ruiskusta.nalleolut kirjoitti:heh taivas rajana eli iso helvetti johtosarjoineen ja uusine kannettavineen. no joo mie lopetan .
Vanha(mulla noin 10-15v vanha)läppäri riittää aivan hyvin.
Eipä tässä nyt mitään faittia olla hakemassa.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24615
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Suppari kirjoitti:Miten tuplakaasuttimilla säädetään esimerkiksi sytytystä=stropolla kerralla kohdilleen, ahtopaineita=oli puhetta vapaasti hengittävästä koneesta, flektiä=siellähän se tehtaalla laitettu anturi sen käynnistää, bensapumppua=rele sitä ohjaa, vesiruiskua=todellisessa urheiluautossa ei ole vettä edes koneessa tai esimerkiksi lähtökierrosluvun rajoitinta? sitä varten on silmät päässä ja 3" monsteri kello koelaudanpäällä-nalleolut kirjoitti:hmm perustele miksi tuplakaasarit ei olisi helpompi säätää kuin esim joku mega? jos pohjatiedot kunnossa niin kohtuu vaivalla pääsee liikenteeseen. ei tartte opettaa "aivoille" koska tarvii soppaa lisää .
Tuplakaasareita varten joudut ostamaan muovikassillisen suuttimia,kurkkuja ja tomaatteja ennen kuin saat sen säätöihin=pohja työn ku tekee niin selviää yllättävän vähällä,kurkut ja tomaatit voi ostaa emännälle.Tohon päälle joudut paskastamaan nakkisi konehuoneessa= ei kaikilla ole uutta ja puhdasta konehuonetta ,käsien paskaisuus on osa harrastetta.Megalla kun toi sama hoituisi näppäimistöä ja hiirtä käyttämällä=dos 1.4 tuskin auttaa yhtään. Kaasarit(omien kokemuksien perusteella) on aikamoinen kompromissi moneessa suhteessa.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Hih nussitaan sitte.nalleolut kirjoitti:Suppari kirjoitti:Miten tuplakaasuttimilla säädetään esimerkiksi sytytystä=stropolla kerralla kohdilleen, ahtopaineita=oli puhetta vapaasti hengittävästä koneesta, flektiä=siellähän se tehtaalla laitettu anturi sen käynnistää, bensapumppua=rele sitä ohjaa, vesiruiskua=todellisessa urheiluautossa ei ole vettä edes koneessa tai esimerkiksi lähtökierrosluvun rajoitinta? sitä varten on silmät päässä ja 3" monsteri kello koelaudanpäällä-nalleolut kirjoitti:hmm perustele miksi tuplakaasarit ei olisi helpompi säätää kuin esim joku mega? jos pohjatiedot kunnossa niin kohtuu vaivalla pääsee liikenteeseen. ei tartte opettaa "aivoille" koska tarvii soppaa lisää .
Tuplakaasareita varten joudut ostamaan muovikassillisen suuttimia,kurkkuja ja tomaatteja ennen kuin saat sen säätöihin=pohja työn ku tekee niin selviää yllättävän vähällä,kurkut ja tomaatit voi ostaa emännälle.Tohon päälle joudut paskastamaan nakkisi konehuoneessa= ei kaikilla ole uutta ja puhdasta konehuonetta ,käsien paskaisuus on osa harrastetta.Megalla kun toi sama hoituisi näppäimistöä ja hiirtä käyttämällä=dos 1.4 tuskin auttaa yhtään. Kaasarit(omien kokemuksien perusteella) on aikamoinen kompromissi moneessa suhteessa.
Kerrohan nalle miksi nykyään sitten noi tuplat on väistyneet paljolti säädettävien tieltä?
Niin,ja mielestäni mainittavia juttuja jotka tuplista puuttuvat ja säädettävistä ainakin megassa on:
-Tiedonkeruu(nopeuttaa säätämistä)
-Kaikki koneen tarvittava informaatio näkyy koneen näytöllä.Tuplilla tähän pääsee sijoittamalla taas sen megan verran mittareihin.
Tuplien äänillä voi kenties saada..vaikka ihailevia katseita.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Tarvii se ruiskukonekin "tuplat". Ei yhel isolla reiällä toimi kuin viemäri. Horisee sit siinä kuin tuplatkin.
http://hestec.datamappi.com/verkkokaupp ... TBP45i.jpg
http://hestec.datamappi.com/verkkokaupp ... TBP45i.jpg
-86 900 turbo ic 8v -86 Crescent 3v Mi
HILJAA PERKELE!
JM: autossa saa olla vain ALKUPERÄINEN ruisku eli megat ylm. voi heittää ajatuksista helvettii. Alunperin kysymykseni oli tarkoitettu (ei ehkä kirjoitettu) että kummilla saa enemmän lörsää alkuperäsellä ruiskulla vai 2x tuplakaasari. ja autohan on ja tulee olemaan VAPARI. Ei sallita KÄYRIÄ pellin alla 


Pieni askel ihmiselle, suuri harppaus hullulle.