Joo kyllähän sellaset paininkupit varmaan olis hyvät.
Tohon testausjuttuun vain totean sääliä tuntien, että kannattiko nyt hajottaa vähänajettu ja hyväkuntoinen kone.
Vaan kyllähän sen vieläkin saa kuntoon.
Mikähän mulla tossa yhdessä autossa mahto olla kun siitä ei saanut venttiileitä ollenkaan äänettömäksi. Ei vaikka miten sääti, aina vaan naksutti ja välillä aika voimakkaastikin.
Voiko esim. aikaisempi ylikuumeneminen aiheuttaa tälläistä.
8-VALVE venttiilien paininkupit
Re: joo
Voisiko kyseessä olla esim. nokkapukin ja painimien välille syntynyt välys?kimmoisa kirjoitti:
Mikähän mulla tossa yhdessä autossa mahto olla kun siitä ei saanut venttiileitä ollenkaan äänettömäksi. Ei vaikka miten sääti, aina vaan naksutti ja välillä aika voimakkaastikin.
Voiko esim. aikaisempi ylikuumeneminen aiheuttaa tälläistä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
en tiedä
Niin en tiedä, voihan se toki olla mahdollistakin.
Joskus esim. mutkasta/kaarteestä nopeammin käännyttäessä naksutus voimistui. Lieneekö sitten öljykierrolla jotain osuutta asiaan.
Kantta tässä koneessa oli höylätty, en sitten tiedä olisko ollu kannattavaa heti isontaa sitä öljyuraakin.
No nukutukset loppuivat molydeenisulfidi -öljynlisäaineella.
Joskus esim. mutkasta/kaarteestä nopeammin käännyttäessä naksutus voimistui. Lieneekö sitten öljykierrolla jotain osuutta asiaan.
Kantta tässä koneessa oli höylätty, en sitten tiedä olisko ollu kannattavaa heti isontaa sitä öljyuraakin.
No nukutukset loppuivat molydeenisulfidi -öljynlisäaineella.
SAAB