Karjay kirjoitti:Daword kirjoitti:no mä en vetäs kyl singneeraustani tohon paperiin jossa väität että 318 bemari menee samaan T8 saabin kanssa
Sitähän sinun ei tarvitse tehdä.
Daword kirjoitti:itseasiassa se on 11.5s tuon bmw 318 kiihtyvyys ja ihan hyvä jos sen kulkeen saitte 220km\h kun vaihteiden välitykset ei ainakaan anna myöden ja tulee rajotinkin mukavasti vastaan... oliko kierrokset 5. vaihteella 6700??
En väittänyt että auto kulkee 220km/h, mittarinopeus on eri asia.
Väitän vain, että T8 liikkuu käytännössä suunnilleen samoin kuin 2-litrainen nykyauto, kuten myös Bmw 318i. Ja mitä sillä ylipäätään on väliä, T8:ssa on fiilistä taatusti enemmän kuin tuossa bemukassa. Muutenkin absoluuttinen suorituskyky näissä vanhoissa Saabeissa on mielestäni sivuseikka.
no omasta mielestäni T8 kyl on hiukkasen ripeempi kun joku 2.0L nyky auto...
esim
nissan primera 2.0 ei nopeempi
ford mondeo 2.0 ei nopeempi
jne..
no saabbi ei ole parhaimmillaan kun lähdetään paikoiltaan.. mutta jos ihan normaali vauhdista joku 2.0L yrittää ohi tulla niin on melko selvää että yritykseks jää
(vaatii tosin hyvää peruutus peili tarkkaavaisuutta ja riittävästi jarruvalojen vilkuttelua)
juu ymmärsin että mittari ei pitänyt paikkaa....
en ymmärrä pointtia miksi jotain 318 bemarii verrataan T8 ? mieluummin sit 320 bemarii jossa 150hv ja 190nm tosin tuon kanssa aika tasavertasta mutta uskon silti T8 olevan hienoinen etu puolellaan.
joo kaipa se T8 on mukava auto ajella...kaveri kehuu myös
tosin bemarinssa kun on takaveto niin sehän on selvää että se syö jonkinverran tehoa pois...