Alkuperäinen radio??
Mulla sittenki voi olla alkuperänen radio ku aluksi muistelin että se oli phillips mutta aattelin ettei se tee enään muutaku pölynimureita.
Nyt oon myymäsä sit radiota halvalla kaverille, mutta jos se on alkuperänen niin tuskin myyn ainakaa 10€ mielummin pidän itellä..
Ei oo ainakaan alkuperäisillä kiinnityksillä ? ku se nimittäin lähti vetämällä pois..
Ossaako muuten kukkaan sanoa että onko ne arvoltaan nousseet ne saabin radiot mihinkään hintaan tai nouseekokkaan? Ohan ne tieten kivoja jos entisöi esimerkiksi...
Edit: ei oo ku panasonic, ei se siittä miksikää muutu

Ei oo ainakaan alkuperäisillä kiinnityksillä ? ku se nimittäin lähti vetämällä pois..
Ossaako muuten kukkaan sanoa että onko ne arvoltaan nousseet ne saabin radiot mihinkään hintaan tai nouseekokkaan? Ohan ne tieten kivoja jos entisöi esimerkiksi...
Edit: ei oo ku panasonic, ei se siittä miksikää muutu

hei, mun pystärisatkussa oli orkkis Plaukkarin Stockholm kii kun ostin, ja se pentele toimi vielokaalto kirjoitti:Samasta syystä varmaan näistä löytyy näitä Blaunpunkt Porto & Stockholm -malleja, jotka olivat aikansa karvalakkiradioiden aatelia.Svc kirjoitti:Suomessa ei juuri originaaliradioita ollut, kiitos korkean autoveron. Radiostakin (kuten muistakin lisävarusteista) nimittäin maksetaan autoveroaveroa.

Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Varmaan yhtä arvokkaita kuin alkuperäiset öljyt moottorissa. Jos joku tarjoaa 10e vanhasta philipsin mankasta, niin anna mennä ihmeessä.-saab_85 kirjoitti: Ossaako muuten kukkaan sanoa että onko ne arvoltaan nousseet ne saabin radiot mihinkään hintaan tai nouseekokkaan? Ohan ne tieten kivoja jos entisöi esimerkiksi...
Saab logoilla varustetuilla mankoilla tai muilla pikkutilpehööreillä ei varmaan kenellekään muulle ole arvoa, kuin asian harrastajalle ja siinäkin se tunne/harraste arvo on suurempi kuin rahallinen arvo.
Autoliikkeiden jälkiasennusmankat (philipsit, panasonicit sun muut) ei taas liity saabiin sen enempää kuin mihinkään muuhunkaan autoon. 10e:llä saat jo pari bisseä --> kauppa se on mikä kannattaa!!