Miksi käynistyy paremmin johto irti

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
hiphop
"Aero"
Viestit: 319
Liittynyt: Pe Helmi 20, 2004 14:09

Viesti Kirjoittaja hiphop »

Viikon alulla tsekkaan suuttimet ja jos vuotavat niin nokka kohti Motonettiä ja hakee uudet suuttimet. Kaiketi ne kelpaavat vaiko onko pakko merkki liikkeestä hakea?
Isolohko
"Hirsch"
Viestit: 743
Liittynyt: La Helmi 14, 2004 16:50
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Isolohko »

hiphop kirjoitti:Viikon alulla tsekkaan suuttimet ja jos vuotavat niin nokka kohti Motonettiä ja hakee uudet suuttimet. Kaiketi ne kelpaavat vaiko onko pakko merkki liikkeestä hakea?
Jo vain kelpaavat.
Itse uusin muutama vuosi sitten suuttimet silloiseen -83 turbooni.
Boschilaisista olisi saanut maksaa reilut 300mk/zipale, mutta
Motonetista ne sai siloin alle kahdensadan.
Kulutus tippui n. 0.5l/100km ja erityisesti kylmäkäynnistyvyys parani.

Nyt myyvät hintaan:
Ruiskusuutin H-moott i/Turbo (ei sis tiivistekumia/ei 16V) 28-3312 45.00

Samalla kannattaa uusia myös suuttimien tiivistekumit.



.
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11625
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Vantaan Motonetin hyllystä löytyneet suuttimien tiivistekumit (~20 kpl) totesin eilen yhdessä myyjän kanssa enemmän tai vähemän viallisiksi. Murtumia ja valuvirheitä. Scantech-tuote. Kolme ehjää sieltä olisi löytynyt mutta ei neljää.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Vastaa Viestiin