OG satkun lasit

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
rökösö
"Turbo"
Viestit: 216
Liittynyt: To Touko 07, 2009 11:20
Paikkakunta: Haapavesi

Re: OG satkun lasit

Viesti Kirjoittaja rökösö »

9-5T kirjoitti:88-90 oviin laitettiin tarkoituksella ikkunapiuhat vain jos autossa oli sähköpeilit.
Tarkoitatko ovien sisään asti? Mulla -90 ässässä on konehuoneen puolella liittimet valmiina ja b-pilareissa sekä konsolissa.
Saab 900 Aero -90, Saab 9-5 Aero -01
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: OG satkun lasit

Viesti Kirjoittaja Jope »

carimat kirjoitti:Varsinkin tuo sähkölasien liitin keskikonsolissa, on löytynyt jokaisesta itsellä olleesta alle -90 vuosimallista...
Eikun pientä tutkintaa, ja selviää...
Turboissa ja 16-tappisissa ruiskuissa on noita herkkujen liittimiä auton johtosarjoissa, mutta kaasareissa ja i8:ssa ei ole yleensä mitään, jos ei ole tilaaja ruksinut. EPC:stä voi katsoa, että mitä johtosarjoja sitä onkaan.

16v vermeissä on siis sähkölasit, peilit ja ilmastointi ihan bolt on-kamaa ovien johtosarjoja lukuunottamatta. Cruisellekin löytyy pumpun liitin turboista ja i16:sista (turboissa lisäksi APC:n ohittavalle venalle liitin), mutta auton sisällä kulkevia cruisen johtoja ei ole.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Vastaa Viestiin