900:n pakkiongelma

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: 900:n pakkiongelma

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Jos muuten pykälät löytyy, niin tuo saattaisi korjautua sillä pakkirattaan siirtäjän käännöllä, josta Jus mainitsikin aiemmin:
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
fforslund
"Aero"
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 10:33
Paikkakunta: Uusimaa

Re: 900:n pakkiongelma

Viesti Kirjoittaja fforslund »

kolmau-1 kirjoitti:Tuliko pakki kuntoon-miten ja mikä oli syy?
Joo tuli kuntoon sen pienen pakki rattaan vaihdolla. 8)
Ahdastahan siellä on kun kaikki on kiinni autossa, mutta kyllä se onnistui. :D

Sen pakin siirtäjävivun muokkauksen olin tehnyt jo aiemmin eikä se riittänyt, sillä ratas oli niin pahasti vaurioitunut. 2 hampaan päästä puuttui suuri osa. :(

http://www.saunalahti.fi/~fredrifo/CIMG3903.JPG Kuvassa rikkinäinen ratas ja ehjä vanhemman mallinen.

Kuitenkin ongelman aiheutti luovutusosan vaihteiston vanhempien versioiden esim.GM45610 pakkiratas on erillainen hammasprofiililtaan kuin kohde jossa oli GM45614(12-versiossakin pitäisi olla uudempi malli). Onneksi huomasin eron enkä laittanut laatikkoa kasaan. :roll:
Tämä aiheutti vähän viivettä korjaukseen, mutta muuten oli vanha pois uusi tilalle operaatio.
Why do those people, who have Saabs, have that smile on their face? :)
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
Vastaa Viestiin