Pakkasroppu

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Re: Pakkasroppu

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

stara kirjoitti:
9000LPT kirjoitti:
tomaatti kirjoitti:Voihan vattu mikä säkä. :(
ei se huonoa tuuria ollut vaan silkkaa tyhmyyttä :oops:
Se on mies, joka uskaltaa myöntää. minä en ole koskaan ko. kohtaa näplännyt, mutta herkästi menevät poikittain ja silloin muoto kärsii. Tuurnalla eli sopivalla putkenpätkällä varmaan olis naputeltava suoraan ja tiivistemössöä vielä varulta mukaan. Mutta jos ei pääse suoraan naputtamaan niin vaikeutuu proggis, olis varmaan silloin jotenkin kammettava sopivilla palikoilla, mutta silloin on paha säilyttää ohjaus, ehkä tiukka putkenpätkä ohjaa edes jotain.
Katso sinne pakosarjan alle, niin tiedät homman hienouden :evil:
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pakkasroppu

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

9000LPT kirjoitti:
stara kirjoitti: Se on mies, joka uskaltaa myöntää. minä en ole koskaan ko. kohtaa näplännyt, mutta herkästi menevät poikittain ja silloin muoto kärsii. Tuurnalla eli sopivalla putkenpätkällä varmaan olis naputeltava suoraan ja tiivistemössöä vielä varulta mukaan. Mutta jos ei pääse suoraan naputtamaan niin vaikeutuu proggis, olis varmaan silloin jotenkin kammettava sopivilla palikoilla, mutta silloin on paha säilyttää ohjaus, ehkä tiukka putkenpätkä ohjaa edes jotain.
Katso sinne pakosarjan alle, niin tiedät homman hienouden :evil:
Saitko lätkät lohkosta irti ehjänä ?? :lol:
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Re: Pakkasroppu

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

900 I 16 Kat kirjoitti:
9000LPT kirjoitti:
stara kirjoitti: Se on mies, joka uskaltaa myöntää. minä en ole koskaan ko. kohtaa näplännyt, mutta herkästi menevät poikittain ja silloin muoto kärsii. Tuurnalla eli sopivalla putkenpätkällä varmaan olis naputeltava suoraan ja tiivistemössöä vielä varulta mukaan. Mutta jos ei pääse suoraan naputtamaan niin vaikeutuu proggis, olis varmaan silloin jotenkin kammettava sopivilla palikoilla, mutta silloin on paha säilyttää ohjaus, ehkä tiukka putkenpätkä ohjaa edes jotain.
Katso sinne pakosarjan alle, niin tiedät homman hienouden :evil:
Saitko lätkät lohkosta irti ehjänä ?? :lol:
Lähti nätisti ja toinen on autossa paikallaan ja nesteet sisällä. Löi vaan sopivan kokoisella hylsyllä tasaisesti. Ainakin lyhyen koeajo lenkin piti nesteet sisällään. Pistin samalla uuden termostaatin ja nyt rupesi hytissäkin tarkenemaan ja lämpömittari nousee vaakatasoon.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pakkasroppu

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

9000LPT kirjoitti:
900 I 16 Kat kirjoitti: Saitko lätkät lohkosta irti ehjänä ?? :lol:
Lähti nätisti ja toinen on autossa paikallaan ja nesteet sisällä. Löi vaan sopivan kokoisella hylsyllä tasaisesti. Ainakin lyhyen koeajo lenkin piti nesteet sisällään. Pistin samalla uuden termostaatin ja nyt rupesi hytissäkin tarkenemaan ja lämpömittari nousee vaakatasoon.
Löitkö ne läpi niinkuin meinasit ???
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Re: Pakkasroppu

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

900 I 16 Kat kirjoitti:
9000LPT kirjoitti:
900 I 16 Kat kirjoitti: Saitko lätkät lohkosta irti ehjänä ?? :lol:
Lähti nätisti ja toinen on autossa paikallaan ja nesteet sisällä. Löi vaan sopivan kokoisella hylsyllä tasaisesti. Ainakin lyhyen koeajo lenkin piti nesteet sisällään. Pistin samalla uuden termostaatin ja nyt rupesi hytissäkin tarkenemaan ja lämpömittari nousee vaakatasoon.
Löitkö ne läpi niinkuin meinasit ???


kyllä ja sitten poikittain vetämällä ulos.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pakkasroppu

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Oho...Näin se homma etenee... :mrgreen:
Vastaa Viestiin