Katso sinne pakosarjan alle, niin tiedät homman hienoudenstara kirjoitti:Se on mies, joka uskaltaa myöntää. minä en ole koskaan ko. kohtaa näplännyt, mutta herkästi menevät poikittain ja silloin muoto kärsii. Tuurnalla eli sopivalla putkenpätkällä varmaan olis naputeltava suoraan ja tiivistemössöä vielä varulta mukaan. Mutta jos ei pääse suoraan naputtamaan niin vaikeutuu proggis, olis varmaan silloin jotenkin kammettava sopivilla palikoilla, mutta silloin on paha säilyttää ohjaus, ehkä tiukka putkenpätkä ohjaa edes jotain.9000LPT kirjoitti:ei se huonoa tuuria ollut vaan silkkaa tyhmyyttätomaatti kirjoitti:Voihan vattu mikä säkä.
Pakkasroppu
Re: Pakkasroppu
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
-
900 I 16 Kat
- "Hölösuu"
- Viestit: 1423
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Pakkasroppu
Saitko lätkät lohkosta irti ehjänä ??9000LPT kirjoitti:Katso sinne pakosarjan alle, niin tiedät homman hienoudenstara kirjoitti: Se on mies, joka uskaltaa myöntää. minä en ole koskaan ko. kohtaa näplännyt, mutta herkästi menevät poikittain ja silloin muoto kärsii. Tuurnalla eli sopivalla putkenpätkällä varmaan olis naputeltava suoraan ja tiivistemössöä vielä varulta mukaan. Mutta jos ei pääse suoraan naputtamaan niin vaikeutuu proggis, olis varmaan silloin jotenkin kammettava sopivilla palikoilla, mutta silloin on paha säilyttää ohjaus, ehkä tiukka putkenpätkä ohjaa edes jotain.
Re: Pakkasroppu
Lähti nätisti ja toinen on autossa paikallaan ja nesteet sisällä. Löi vaan sopivan kokoisella hylsyllä tasaisesti. Ainakin lyhyen koeajo lenkin piti nesteet sisällään. Pistin samalla uuden termostaatin ja nyt rupesi hytissäkin tarkenemaan ja lämpömittari nousee vaakatasoon.900 I 16 Kat kirjoitti:Saitko lätkät lohkosta irti ehjänä ??9000LPT kirjoitti:Katso sinne pakosarjan alle, niin tiedät homman hienoudenstara kirjoitti: Se on mies, joka uskaltaa myöntää. minä en ole koskaan ko. kohtaa näplännyt, mutta herkästi menevät poikittain ja silloin muoto kärsii. Tuurnalla eli sopivalla putkenpätkällä varmaan olis naputeltava suoraan ja tiivistemössöä vielä varulta mukaan. Mutta jos ei pääse suoraan naputtamaan niin vaikeutuu proggis, olis varmaan silloin jotenkin kammettava sopivilla palikoilla, mutta silloin on paha säilyttää ohjaus, ehkä tiukka putkenpätkä ohjaa edes jotain.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
-
900 I 16 Kat
- "Hölösuu"
- Viestit: 1423
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Pakkasroppu
Löitkö ne läpi niinkuin meinasit ???9000LPT kirjoitti:Lähti nätisti ja toinen on autossa paikallaan ja nesteet sisällä. Löi vaan sopivan kokoisella hylsyllä tasaisesti. Ainakin lyhyen koeajo lenkin piti nesteet sisällään. Pistin samalla uuden termostaatin ja nyt rupesi hytissäkin tarkenemaan ja lämpömittari nousee vaakatasoon.900 I 16 Kat kirjoitti: Saitko lätkät lohkosta irti ehjänä ??
Re: Pakkasroppu
900 I 16 Kat kirjoitti:Löitkö ne läpi niinkuin meinasit ???9000LPT kirjoitti:Lähti nätisti ja toinen on autossa paikallaan ja nesteet sisällä. Löi vaan sopivan kokoisella hylsyllä tasaisesti. Ainakin lyhyen koeajo lenkin piti nesteet sisällään. Pistin samalla uuden termostaatin ja nyt rupesi hytissäkin tarkenemaan ja lämpömittari nousee vaakatasoon.900 I 16 Kat kirjoitti: Saitko lätkät lohkosta irti ehjänä ??
kyllä ja sitten poikittain vetämällä ulos.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
-
900 I 16 Kat
- "Hölösuu"
- Viestit: 1423
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Pakkasroppu
Oho...Näin se homma etenee... 