Se on mies, joka uskaltaa myöntää. minä en ole koskaan ko. kohtaa näplännyt, mutta herkästi menevät poikittain ja silloin muoto kärsii. Tuurnalla eli sopivalla putkenpätkällä varmaan olis naputeltava suoraan ja tiivistemössöä vielä varulta mukaan. Mutta jos ei pääse suoraan naputtamaan niin vaikeutuu proggis, olis varmaan silloin jotenkin kammettava sopivilla palikoilla, mutta silloin on paha säilyttää ohjaus, ehkä tiukka putkenpätkä ohjaa edes jotain.
Katso sinne pakosarjan alle, niin tiedät homman hienouden
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
stara kirjoitti:
Se on mies, joka uskaltaa myöntää. minä en ole koskaan ko. kohtaa näplännyt, mutta herkästi menevät poikittain ja silloin muoto kärsii. Tuurnalla eli sopivalla putkenpätkällä varmaan olis naputeltava suoraan ja tiivistemössöä vielä varulta mukaan. Mutta jos ei pääse suoraan naputtamaan niin vaikeutuu proggis, olis varmaan silloin jotenkin kammettava sopivilla palikoilla, mutta silloin on paha säilyttää ohjaus, ehkä tiukka putkenpätkä ohjaa edes jotain.
Katso sinne pakosarjan alle, niin tiedät homman hienouden
stara kirjoitti:
Se on mies, joka uskaltaa myöntää. minä en ole koskaan ko. kohtaa näplännyt, mutta herkästi menevät poikittain ja silloin muoto kärsii. Tuurnalla eli sopivalla putkenpätkällä varmaan olis naputeltava suoraan ja tiivistemössöä vielä varulta mukaan. Mutta jos ei pääse suoraan naputtamaan niin vaikeutuu proggis, olis varmaan silloin jotenkin kammettava sopivilla palikoilla, mutta silloin on paha säilyttää ohjaus, ehkä tiukka putkenpätkä ohjaa edes jotain.
Katso sinne pakosarjan alle, niin tiedät homman hienouden
Saitko lätkät lohkosta irti ehjänä ??
Lähti nätisti ja toinen on autossa paikallaan ja nesteet sisällä. Löi vaan sopivan kokoisella hylsyllä tasaisesti. Ainakin lyhyen koeajo lenkin piti nesteet sisällään. Pistin samalla uuden termostaatin ja nyt rupesi hytissäkin tarkenemaan ja lämpömittari nousee vaakatasoon.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 I 16 Kat kirjoitti:
Saitko lätkät lohkosta irti ehjänä ??
Lähti nätisti ja toinen on autossa paikallaan ja nesteet sisällä. Löi vaan sopivan kokoisella hylsyllä tasaisesti. Ainakin lyhyen koeajo lenkin piti nesteet sisällään. Pistin samalla uuden termostaatin ja nyt rupesi hytissäkin tarkenemaan ja lämpömittari nousee vaakatasoon.
900 I 16 Kat kirjoitti:
Saitko lätkät lohkosta irti ehjänä ??
Lähti nätisti ja toinen on autossa paikallaan ja nesteet sisällä. Löi vaan sopivan kokoisella hylsyllä tasaisesti. Ainakin lyhyen koeajo lenkin piti nesteet sisällään. Pistin samalla uuden termostaatin ja nyt rupesi hytissäkin tarkenemaan ja lämpömittari nousee vaakatasoon.
Löitkö ne läpi niinkuin meinasit ???
kyllä ja sitten poikittain vetämällä ulos.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx