Bypassin tarpeellisuus og900 T8?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Bypassin tarpeellisuus og900 T8?

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

tomaatti kirjoitti:Heh,joo.itteä on enemmän ihmetyttäny esim.n-ryhmän mitsut.Paljonkohan saadaan nykypäivänä vääntöä?Pakko sanoa että noi kuullostavat erittäin tylsiltä,juuri kun kuulon mukaan lähettäisiin tehoalueelle niin eikun ylöspäin vaihto.Tervetuloa vaparit takaisin,on ne jo niin paljon kivempaa kuunneltavaa. :D


Joo se on kyllä aika tylsä murina mitä niistä irtoaa. Ketomaa ilmoittaa oman mitsunsa väännöski näemmä 540nm, joka sekin on kivasti "vakio" autolle...

Joo itsekkin olen vaparien kannalla, harva turbo kuulostaa niin hyvältä kuin oikein kireä vapari. Käyppä osoitteessa http://www.mat.fi/video_aford.htm katsomassa video. Mäkelän tekemä A fordi jossa on vanha kunnon BDA kone, jossa on kyllä hieno laulu, vaikka sitä nyt ei ihan hirveästi kuritetakkaan tuosssa filmissä.

No hiukan menee nyt OT:ksi, anteeksi siitä.
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Re: Bypassin tarpeellisuus og900 T8?

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Melkoinen A-hoppa!Voisi siinä silmämunat hieman pyörähtää jos kuulisi ekaksi äänet ja sitten sitten vasta näkisi auton.. :mrgreen:
JL
"Aero"
Viestit: 474
Liittynyt: Su Heinä 18, 2004 16:31
Paikkakunta: Rantasalmi

Re: Bypassin tarpeellisuus og900 T8?

Viesti Kirjoittaja JL »

Jumalaut mikä A-voorti!! :lol:
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Re: Bypassin tarpeellisuus og900 T8?

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Juu,ja kun katsoo rakennuskuvia.On kuin isossa maailmassa tehtyä,nähty todella vaivaa nelilinkkeineen kaikkineen.
Hatun noston paikka!
Vastaa Viestiin