Itse tein näin:
1. purkasin puskurin kokonaan osiksi
2. kuumailmapuhaltimella saa suoristettua lommot ym semmoiset
3. hiosin sen vesihiomapaperilla(ei siis ihan hienolla)
4. pakkeloin pahemmat naarmut
5. maalasin semmoisella mustalla muovinkorjausmaalilla (strukturfix)-se jättää semmoisen ei ihan silean pinnan. Sillä on hyvä korjata kaikkia muoviosia-esimerkiksi lisäjarruvalon kotelosta tuli kun uusi.
Restauroitua etupuskuria voi ihailla täältä
http://pilt.delfi.ee/my_album/4626/
muovipuskureiden ehostus
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1170
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
- Paikkakunta: Kuopio
mart96 kirjoitti:Itse tein näin:
1. purkasin puskurin kokonaan osiksi
2. kuumailmapuhaltimella saa suoristettua lommot ym semmoiset
3. hiosin sen vesihiomapaperilla(ei siis ihan hienolla)
4. pakkeloin pahemmat naarmut
5. maalasin semmoisella mustalla muovinkorjausmaalilla (strukturfix)-se jättää semmoisen ei ihan silean pinnan. Sillä on hyvä korjata kaikkia muoviosia-esimerkiksi lisäjarruvalon kotelosta tuli kun uusi.
Restauroitua etupuskuria voi ihailla täältä
http://pilt.delfi.ee/my_album/4626/
Oliko miten pahoja lommoja puskurissa ennen korjausta?
Puskurihan näyttää nyt ihan uudelta.
Mulla kanssa viistokeulassa vasen puskurinkulma rutussa.
Taidan kokeilla nyt itsekkin tuota kuumailmapuhallinta sen oikomiseen.
900S(T5.5) M1991(KR)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1170
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
- Paikkakunta: Kuopio
Hieno muutenkin tuo Aerosi.mart96 kirjoitti:ei hirveän pahoja, mutta kuiteskin...
täytyy vaan varovasti työskennellä tuon kuumailmapistoolin kanssa, ettei menee pahemman kuntoon
Pitää varoa ettei sulata koko puskuria muodottomaksi .
ja tuo maali on Dinitrol Pyrmo Struktur Fix-aerosoli pakkaus.
Nätti pinta tullut tuolla maalilla.
ja näyttää todella hyvältä myös luonnossa, ei vaan kuvissa-pitäis tehdä takapuskuri myös..
Onko teilläpäin paljonkin Saab harrastajia?
900S(T5.5) M1991(KR)