Mulla meni -87 900i heittämällä läpi ilman mitään ongelmia katastuksesta läpi PAITSI että uus avain kuulema pittää teettää kun vanha on niin kulunut.Breadfan kirjoitti: Vithu, harvassa taitaa olla käyttösatkut, mitkä menis heittämällä läpi
Katastus ja öljyvuoto. Hommat ok. kai.
Re: Katastus ja öljyvuoto.
Re: Katastus ja öljyvuoto.
Ei ole hollilla. Imuputken O-renkaan vaihtamiseksi pitää moottori ja vaihteisto irrottaa toisistaan.Breadfan kirjoitti:Tämäkin o-rengas lienee silti siinä hollilla, jos pumpun irroittaa eli kannataa sekin vaihtaa?
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
Citroën C5 2.0 HDi -11
Re: Katastus ja öljyvuoto.
Tilaa Saabilta uusi avain numeron perusteella. Vanhaa kulunutta kopioimalla tulee alamittainen. 99:n avain tilattuna taisi maksaa jotain 16€Teb4 kirjoitti:Mulla meni -87 900i heittämällä läpi ilman mitään ongelmia katastuksesta läpi PAITSI että uus avain kuulema pittää teettää kun vanha on niin kulunut.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
Citroën C5 2.0 HDi -11
Re: Katastus ja öljyvuoto.
Mie tilasin kaksi kertaa kolme kertaa avaimen Saabilta numerolla. Eka oli avainaihio, toinen tuli väärällä numerolla ja kolmas oli taas aihio. Hintaa en muista mutta halvempi se oli kuin tuo ja sitten suutarilla kolot siihen ehjällä avaimella. Tämä siis jos muillekin tulee vain aihio.Svc kirjoitti:Tilaa Saabilta uusi avain numeron perusteella. Vanhaa kulunutta kopioimalla tulee alamittainen. 99:n avain tilattuna taisi maksaa jotain 16€Teb4 kirjoitti:Mulla meni -87 900i heittämällä läpi ilman mitään ongelmia katastuksesta läpi PAITSI että uus avain kuulema pittää teettää kun vanha on niin kulunut.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001