Katastus ja öljyvuoto. Hommat ok. kai.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Teb4
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Huhti 30, 2008 20:26

Re: Katastus ja öljyvuoto.

Viesti Kirjoittaja Teb4 »

Breadfan kirjoitti: Vithu, harvassa taitaa olla käyttösatkut, mitkä menis heittämällä läpi :evil:
Mulla meni -87 900i heittämällä läpi ilman mitään ongelmia katastuksesta läpi PAITSI että uus avain kuulema pittää teettää kun vanha on niin kulunut.
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3102
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Re: Katastus ja öljyvuoto.

Viesti Kirjoittaja Svc »

Breadfan kirjoitti:Tämäkin o-rengas lienee silti siinä hollilla, jos pumpun irroittaa eli kannataa sekin vaihtaa?
Ei ole hollilla. Imuputken O-renkaan vaihtamiseksi pitää moottori ja vaihteisto irrottaa toisistaan.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3102
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Re: Katastus ja öljyvuoto.

Viesti Kirjoittaja Svc »

Teb4 kirjoitti:Mulla meni -87 900i heittämällä läpi ilman mitään ongelmia katastuksesta läpi PAITSI että uus avain kuulema pittää teettää kun vanha on niin kulunut.
Tilaa Saabilta uusi avain numeron perusteella. Vanhaa kulunutta kopioimalla tulee alamittainen. 99:n avain tilattuna taisi maksaa jotain 16€
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Re: Katastus ja öljyvuoto.

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Svc kirjoitti:
Teb4 kirjoitti:Mulla meni -87 900i heittämällä läpi ilman mitään ongelmia katastuksesta läpi PAITSI että uus avain kuulema pittää teettää kun vanha on niin kulunut.
Tilaa Saabilta uusi avain numeron perusteella. Vanhaa kulunutta kopioimalla tulee alamittainen. 99:n avain tilattuna taisi maksaa jotain 16€
Mie tilasin kaksi kertaa kolme kertaa avaimen Saabilta numerolla. Eka oli avainaihio, toinen tuli väärällä numerolla ja kolmas oli taas aihio. Hintaa en muista mutta halvempi se oli kuin tuo ja sitten suutarilla kolot siihen ehjällä avaimella. Tämä siis jos muillekin tulee vain aihio.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin