Öljyvuoto

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8094
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: Öljyvuoto

Viesti Kirjoittaja mestari »

pesuhan olisi opimaalinen suorittaa alaaltapäin myös koska suurin osa pulteista irrotetaan alhaaltapäin niin on mukavempi tehdä.

painepesuria kehiin ja avainta kouraan
vauhtipyörän taakse tulevan stefan vaihto onnistuu ihan maastoolosuhteissakin ilman erikoistyökaluja.
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: Öljyvuoto

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

V.J.S kirjoitti:No se kampiakselin etupään stefa ja öljypumpun o-rengas vaihtoon, aika varmat vuotopaikat.
Ja melko varmasti myös hihnapyörän kaulalle on kulunut niin paha ura ettei stefanvaihdosta ole mitään hyöyä :) Itse asensin uudenveroiseen 99:in koneeseen kaksi uutta stefaa peräkkäin, ja silti vuotaa kuin seula, koska joku pihi saabisti oli jo siirtänyt hihnapyörän kahdesta urasta päätellen stefaakin eri syvyyteen :D (No tuliuusi hihnapyörä on hankittuna jo)
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin