Mikä vikana? OG900 16v

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

mikkoimp kirjoitti: motonetista ostetut lambdat ainakin minulla hyvin toimineet, biltemasta saisi vielä hiukan halvemmalla jos olisi lähellä...
Nyt täytyy varoittaa kanssaSaabisteja. Motonetin lambdoista en sano mitään koska en niistä tiedä, mutta kaverini jolla on omani kanssa lähes identtinen Tonnari, laittoi bilteman "lampaadan" autoonsa check engine- ruljanssin yhteydessä, lopputulemana se, että Saabi pääsi BoschCarServicen piuhojen päähän.

Bilipaliteeman anturi oli susi, sekoitti seokset niin että koko happianturi oli aivan mustanruskeassa karstassa. Ihme ettei katti mennyt. Tilalle meni aito Bosch eikä ongelmia sen jälkeen ole siltä suunnalta ilmennyt.

Eli ellei nyt kaikki niin ainakin osa b-teman antureista on susia.

Edit: Siis vaikka Tonnareista tässä höpisin Satkutontilla, niin käsittääkseni Satkuihinkin menee se sama kolmipiuhainen.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

jep, samahn se siellä on...
biltemasta ei itsellä kokemuksia ole, hyvä että jollain muulla sitten on!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Kyllä se biilteemakin pelittää..tosin sen joutuu "kytkemään". Alkuperäisen saa suoraan liittimillä, hintakin on aivan toista luokkaa.

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=21872
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Vastaa Viestiin