Ovatko säätäneet seoksia, täälläpäin on ainakin merkkiliikkeessä tapana säätää kjetti päin persettä...miksaus kirjoitti:Olivat vaihtaneet korjaamolla NGK BPR6ES tulpat satkuuni, joka on siis i8kat.
Tuntuu jotenkin et vetää niin pirun huonosti korjaamokäynnin jälkeen.
Boschin super-4 tulpista
-
- "Hirsch"
- Viestit: 964
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Re: Boschin super-4 tulpista
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
Re: Boschin super-4 tulpista
Ei mahda "ärrä"-tulpilla pelata kunnolla. Tulpat vaihtoon.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Boschin super-4 tulpista
Sama pisti silmään myös. Mulle möivät yhdestä paikkaa turboon r-tulpat ja niillä se ei edes startannut. Kyllä ne NGK-platinat oli parhaimmat T16 koneeseen mun mielestä vaikkei ne vakio EV-tulpatkaan mitään huonoja olleet, kuluivat vaan niin pirun nopeaa.Mertmi kirjoitti:Ei mahda "ärrä"-tulpilla pelata kunnolla. Tulpat vaihtoon.
Lämpöarvo kannattaa olla oikein. Mun kokemuksella 7-lämpöiset NGK:t vaparissa ei toimi kuin kunnolla monoa antaessa eli normaalikäytössä todella huonosti.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001