Boschin super-4 tulpista

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
lordofgreed
"Hirsch"
Viestit: 964
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Boschin super-4 tulpista

Viesti Kirjoittaja lordofgreed »

miksaus kirjoitti:Olivat vaihtaneet korjaamolla NGK BPR6ES tulpat satkuuni, joka on siis i8kat.
Tuntuu jotenkin et vetää niin pirun huonosti korjaamokäynnin jälkeen.
Ovatko säätäneet seoksia, täälläpäin on ainakin merkkiliikkeessä tapana säätää kjetti päin persettä...
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10501
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Boschin super-4 tulpista

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Ei mahda "ärrä"-tulpilla pelata kunnolla. Tulpat vaihtoon.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8262
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Re: Boschin super-4 tulpista

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Mertmi kirjoitti:Ei mahda "ärrä"-tulpilla pelata kunnolla. Tulpat vaihtoon.
Sama pisti silmään myös. Mulle möivät yhdestä paikkaa turboon r-tulpat ja niillä se ei edes startannut. Kyllä ne NGK-platinat oli parhaimmat T16 koneeseen mun mielestä vaikkei ne vakio EV-tulpatkaan mitään huonoja olleet, kuluivat vaan niin pirun nopeaa.

Lämpöarvo kannattaa olla oikein. Mun kokemuksella 7-lämpöiset NGK:t vaparissa ei toimi kuin kunnolla monoa antaessa eli normaalikäytössä todella huonosti.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin