Voi mätä ei siis ilmaa... no ei auta kuin yrittää kehitellä jotai...
Hmmm eikös kunnon urheiluautoissa ole tehostamaton ohjaus
Elikkä mun t16:seen sellainen
Silleenhän se ohjaustehostimen rikkoutuminen monista on korjattu. Itse olen ajellut tehostamattomalla satkulla (tuo omani, johon laitoin myöhemmin tehostimen) ja minusta se on aika ikävä ajaa kaupungissa ja parkkipaikoilla. Maantiellä tehostamaton ohjaus on parempi ajotuntumaltaan, mutta kyllä eron huomaa kovemmassa kaarreajossa. Tehostin jeesaa kyllä kurveissa ihan selvästi.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Tänään vaihdettiin satkuun rattiakselin alin murrosnivel. Nyt pelittää paljon paremmin. Se vanha nivel oli kuin rautakanki, kun pisti penkkiin kiinni ja alkoi taivutella, oli sama efekti kuin olisi sellaisella voimatwisterillä bodannut. Ja sen nivelen kun pitäisi liikkua ihan vaan sormenpäillä vatkaamalla. Onpa ollut tehostin kovilla
Ei se vieläkään ihan kunnossa ole, edellisessä remontissa vaihdettu hammastanko osoittautui sitten hieman vialliseksi, pari hampua on saanut kolarissa tms. kipeätä ja pientä olkaa esiintyy ainakin kylmänä. Kuitenkin, parinkymmenen kilometrin lenkin jälkeen kotipihassa tehosti ihan mallikkaasti paikallaan kääntelemälläkin kumpaankin suuntaan, eikä mutkaisella koti-kantatielläkään ollut ongelmia, kuten vielä aamulla toiseen suuntaan mennessä. Ehkä tämän vielä saa leimasta läpi, kunhan paikataan mahdolliset reiät
Ei eroa turbo/vapari, mutta 16- ja 8-venttiilisissä on jo eroa. 8-tappisessa pumppu+säiliö on yhdistetty, 16-venttiilisessä sensijaan pumppu on erillään säiliöstä. Hammastanko on kuitenkin samanlainen ja ainakin paineputki, tankkipuolen putkesta en tiedä (paluu).
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01