Itelläki jonkitasone kytkinremontti edessä, ku luistattaessa ulissoo, muuten toimii normaalisti.. Siksi yrittänyt välttää liikkellelähdössä turhaa kierrättämistä, ettei levviis. Varmaankin painelaakeri joka ulissoo.

Tämänkin ja monen muun pikkuvian takia suunnitelmissa olisi laittaa auto kesäksi seisomaan, jotta kerkiäisi asijoihin paremmin perehtyä ja niitä korjailla. Ja sitten taas kun viat, ongelmat ja viritykset eri osa-alueilta on hoidettu niin auto taas käyttöön. Käyttöautona kun nykysin on niin ei hirveen isoa remonttia kehtaa ruveta tekemään kun saattaa mennä päiviä jos jokin merkittävä osa sattuu hajoamaan tai muuta vastaavaa. Ja sitten ei pääse minnekkään. Etenkin silloin kun ei ole liiemmin kokemusta ihan joka-osa alueelta. Ei ainakaan kytkimen ja vaihteiston kanssa ole vielä tullut aikaa vietettyä.
Yksi auto pitäisikin tässä lähiaikoina kunnostaa ajokuntoiseksi, jotta saa sillä ajella pääsääntöisesti ja tällöin pystyy saabin laittamaan lomalle. Siihen taas saa suoraan vaihtaa uuden kytkimen, muuten se ei kestäisi viikkoakaan, niin lopussa se siinä on. (sierrassa)

11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07