jt kirjoitti:P.S. Nyt vasta hokasin, että tarttiskohan tuohon sukupolvilistaan lisätä myös 93, vaikka toivosta nähdä sellainen WST:ssä ollaankin jo melkein luovuttu...
Ehdottomasti! Ja aina mä olen heti mukana erinäisillä kympeillä rahoittamassa operaatiota, jos joku tahtoo käyttää mahdollisia ulkomaankontakteja hyväksi ja järjestää WST-vierailulle 94:n, kai sekin listassa paikan ansaitsisi?
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Olen muutamana vuonna heitellyt ajatusta, että kutsuttaisiin ruåtsalaisia mukaan, vaikka matka onkin pitkähkö. Voisivat tuoda ysinelkun tullessaan. Mikä ettei myös 98, vaikka tuskin niitä kovin kauas museosta päästetään...
Lahti411 kirjoitti:Itseasiassa juurikin tuon WST:n sivuilla olleen tekstin vuoksi aloin epäillä, kehtaako autoa näytille viedä...
Combihan on mulla lähes päivittäisessä ajossa -vaikkakin kevyehkössä- ja kyllä siinä vielä siistimistä riittää siellä-täällä. Sanoisin, että metrin päästä näyttää hienolta, mutta kyllä vähänkään tarkempi tutkailu paljastaa virheitä esim. maalissa. Ja repsikan puolen ovetkin on maalattu aavistuksen väärällä sävyllä.
Mikäli oikein olen ymmärtänyt, autosi on selkeä harrasteauto, jota kunnostetaan eteenpäin vähitellen. Jos se olisi minun, en epäilisi tuoda sitä näytille. Olisi oikeinkin kivaa nähdä kyseinen yksilö luonnossa, joten bensaa tankkiin ja suunta Hyvinkäälle.
Vesa Pohjalainen kirjoitti:Jos se olisi minun, en epäilisi tuoda sitä näytille.
Sama pätee varmasti Mertas-Mikon kiesiin... Ovathan nuo molemmat selkeästi harrasteautoja jo nykyään. Kuuppaa harvinaisempia, väittäisin - hyvä jos kahta vuodessa näkee tien päällä.
uskaltasinkohan minäkin tulla combilla tonne käväiseen vaikka oma onkin lähinnä käyttö/harraste ja ruma maalipinnaltaan ja muutenkin hieman piristetty ulkonäköä jos ei wsteehen niin csm sitten tai jotain
Näillä näkymin tulen täältä Joensuusta 99cc:llä, jos ei joku porsimus iske autoon (mikä olisi aika epätodennäköistä näin hyvin koeponnistetulla tekniikalla). Hommasta voi tulla oikea seikkailu koko perheellekin, jos tuohon reissuun yhdistyy muutakin lomailua. Vissiin koukattaisiin WST:stä Helsinkiin, siitä perjantaina Jyväskylään ja sitten jossain vaiheessa kotiin takaisin. Lähtökohtana on, että tuo uudempi auto jää kotiin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
katos huoltostefan pitää osata kaikekarvaiset sidontahommat nippareilla ja roudarinteipil. Ja mitä sitä kainostelemaan, perusrallihemmo, viinaa ja naisia.