Lueskelin nopeasti pintapuolisesti noita juttuja, pahoittelen jos puutun jo käsiteltyihin asioihin.
Monet ottaa puheeksi että hypoidilitkut on tarkoitettu takavetoisiin ja sitten alkaa puhua mikä on tarkoitettu etuvetoisiin. Kannattaa kuitenkin muistaa että OG-satkun laatikko ei ole mikään ihan perinteinen etuvetolaatikko, vaan _käsittääkseni_ sen perä vaatii hypoidilisäaineistuksen takavetoisten perien tapaan.
Tiedän kyllä, että moni on tässä viestiketjussa jo kironnut koko hypoidit alinpaan helvettiin. Tosin usein on perusteluissa muistettu mainita että se "haisee pahalta", joka ainakin minun silmissä vähän heikentää ko puheiden uskottavuutta
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jep, 75W haisee todella pahalta - jo uutena
Onko kellään mitään havaintoa onko tuossa kehutussa Hondan MTF:ssä koko hypoidilisäaineistusta?
Entä miksei kukaan ole ottanut huomioon tuota Redlinen Gear Oilia?
Hypoidiöljy lukollisiin ja lukottomiin vetopyörästöihin, katu- ja kilpakäyttöön. Sisältää kitkalukon vaatiman kitkanmuunnin -lisäaineen. Erittäin pieni kitkakerroin, tyypillinen hyötysuhteen parannus on 2-5%. Madaltaa vetopyörästön lämpötilaa 6-40°C. Yleensä peräöljyissä käytetyt lisäaineet hajoavat korkeissa lämpötiloissa, muodostaen karstaa joka jumittaa laakereita ja kuluttaa tiivisteitä. Red Line Gear Oil on erittäin lämpöstabiilia, eikä ohene/hajoa korkeissa lämpötiloissa. Takaa perän laakereille riittävän voitelun vielä -45°C pakkasella, ja parantaa hyötysuhdetta 10% lämpenemisen aikana. Suuri filminlujuus, täyttää API GL-5, GL-6, MT-1, MIL-L-2105E ja SAE J2360 vaatimukset.
75W90 Gear Oil henkilöautoihin