Satkun mittaristonvalojen vaihto

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10300
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

2 tai 3W polttimoillakin tuppaa kuumumaan kovasti, joten 5W on aivan takuulla täystuho.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vanja-eno
Matalapaineturbo
Viestit: 183
Liittynyt: To Syys 02, 2004 18:50
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Sen verran pitää vielä varmistaa (noviisi kun olen) kokeneemmilta, että mittarivalot siis ottaa virtansa kojetaulussa olevasta johdinliuskasta ja lämppärin säätimien valaistus pitäisi tulla piuhalla?
#5328 - 900 - 96 - 900 - 900 - 99 - ???
"The Jorma" - Skoda Octavia '60
Jope
-
Viestit: 4168
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Näinhän se on, mikäli tarkoitat johdinliuskoilla sitä mittariston takaa löytyvää flexipiirilevyä.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Vanja-eno
Matalapaineturbo
Viestit: 183
Liittynyt: To Syys 02, 2004 18:50
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Jep, just sitä
#5328 - 900 - 96 - 900 - 900 - 99 - ???
"The Jorma" - Skoda Octavia '60
Aux
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 23:32
Paikkakunta: vammala

Viesti Kirjoittaja Aux »

Porukoitten mersuun samanlaisen oeraaion tein, kolvasin hyppylangan eikä tarvitse enää huolia valojen kirkkauden säätö potikasta, ja noita lampun kantojen metalli klipsuja jotka sitä virtaa johtaa niin taivuttelin ja hyvä tuli.
Vastaa Viestiin