Jamppa kirjoitti:Ja eikös yleensä tuommosis tapauksis se törttöillyt vastapuoli ole se maksumies????
tässä tapauksessa vastapuoli ei pysähtynyt eikä rekkaria saatu ylös
Juuri näin kärrin alta tuollaset rekkamiehet pitäs vetää
itse en tilanteessa ollut mutta jossain jyrkässä mutkassa kuski on voinut luulla että toinen pääsi väistämään eikä peileistä näkynyt enää että menikin metsään
No hei. Suurin osa kun kourma autot kolaroi, se on just henkilöautojen väärä. Ja lehdessä voi lukea: Rekka otti kolme ihmisiä. Kun se on henkilöautojen kuski joka teki väärä.
Jens Hall, 1661
272 on voittajien akseliväli! - Jope
Olin neljä vuotta autoliikkeen palveluksessa. Tuona aikana pääsi tutustumaan mitä erilaisinpiin kolari tapauksiin. Korostan, että EN OTA KANTAA em.tapaukseen mutta usein kuullut onnettomuudet tapahtuivat täysin yllättäen, usein ulkopuolisesta tavoittamattomasta syystä ja mielellään vielä jonkin kaverin ajamina. On kuitenkin myös lukuisia esimerkkitapauksia, jossa syyllinen osapuoli on todistettavasti kadonnut.
nimim. äidilläni on kokemusta
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
petteri75 kirjoitti:
Vai pitäisiköhän auto viedä myllytettäväksi keväällä; kenelläkään pitkän ajan käyttökokemuksia mm. kestävyyden suhteen?
Siis kestävyyden suhteen? Kauanko pysyy kiiltävänä vai? Samalla lailla se haalistuu ja naarmuuntuu kuin normaalisti ennen myllytystäkin, riippuen hieman omasta aktiivisuudesta pestä ja vahata autoa!
Itse olen myllytyttänyt toisen autoni kaksi vuotta sitten ja toisen puoli vuotta sitten ja ero ennen ja jälkeen on todella suuri riippuu tietenkin maalipinnan kunnosta ennen myllytystä. Vaikka maalipinta näyttäisi hyvältä veikkaan että aika moni tulisi hämmästymään kun näkisi eron myllytyksen jälkeen jos osaava ammatti mies sen tekee!