Katsotaan nyt sitten meneekö mullakin toi kansipahvi joskus vaihtoon. Pari kuplaa sillon tällön tulee siitä pikkuletkusta paisariin.
Tai sitten musta tuli luulosairas tän keskustelun jälkeen...

M1989 2.1 kerro lisää, rupes kiinnostamaan. Tietääkseni 2.1i esiteltiin 1991. Pitääkö päivittää omia tietojani?Saabsick kirjoitti:Lisää kommenttia:
Näin tuossa taannoin hovihuoltajan pyhissä halleissa 1989 2,1 satkun. Mittarissa 150tkm, ollut uutena asti nyt 65 herasmiehellä, siisti helmi mutta kone sökö. Auto oli aina säännölisesti huollettu ja nyt sitten männät mureni käteen. 2,1 männissä käytetty seos ei ole ilmeisesti kovin kestävää. Miksiköhän muuten myytävät 2,1 on vähän ajettuja ja suht. edukkaita? Kyllä se taisi olla floppi koko idea desin lisäpotkusta.
Mahlen 2.0 mäntäsarjakin maksaa Länkkärillä alle 1/3:n 2,1 vastaavasta, onko se vähäinen lisävääntö sen arvoista?
Juu et astunut eikä kukaan muukaan tässä ketjussa.Ei kun kovaa ajoa, toivottavasti en astunut liaan kovaa varpaille...
Omallani on ajettu 10 000 vähemmän,kuin sinun Sabinallasi. Eli eiköhän me pidetä huolta, että tässä maassa edes kaksi keksintöä ylittää 400 tkmIskariot kirjoitti:Pitänee yrittää ajaa ton värkin mittariin nelosella alkavat lukemat jotta voi väittää että kerran on nähny 2.1i:n joka kesti sen mitä kakslitrasetki.