Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24619 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ke Touko 28, 2014 14:02
onneksi työkalukin keksitty ettei tarvii verkkovirtaa apuna käyttää
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
JAT
"Ruisku"
Viestit: 134 Liittynyt: To Touko 22, 2014 20:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja JAT » Ke Touko 28, 2014 14:06
Saab 900S MY91 Odoardo Grey Metallic (PR)
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24619 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ke Touko 28, 2014 14:07
ei todellakaan konstit on monet. mutta jos meinaa budjetti remonttia tehdä ei ensimmäisenä kannata tuhota mahdollisesti uusiokäytettäviä osia.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Predatori
"Viggen"
Viestit: 521 Liittynyt: Ke Joulu 28, 2011 13:41
Paikkakunta: kuopio
Viesti
Kirjoittaja Predatori » Ke Touko 28, 2014 15:52
Mulla panta just tuon näkönen mitä Jus laitto kuvan. Muistaakseni ollu vuosia jo samannäkönen. Pitää hitsuuttaa paremmin kiinni
Saab 900S-91 Autom
exät: Opel kadet 2.0 GT Audi 100 2.0 Lada 2107 Lada 1500S Bmw 316
Kupari
"Hölösuu"
Viestit: 3921 Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 19:55
Paikkakunta: Imatra
Viesti
Kirjoittaja Kupari » Ke Touko 28, 2014 17:02
Hyvä jos tuli muistettua jotain semmoistakin mainita joka ajotilanteessa pettäessä hengenvaarallista itselle tai muille tiellä liikkuville.
Itsel petti panta onneksi kävelyvauhdissa, nousi vähät hiukset pystyyn kun ajatteli mitä olisi käynyt motarinopeuksessa ruuhka-aikaan. Ei varoitellut yhtään millään äänillä vaan kerrasta kosahti.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
JAT
"Ruisku"
Viestit: 134 Liittynyt: To Touko 22, 2014 20:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja JAT » Ti Kesä 03, 2014 23:04
Vihdoinkin kytkin on kasassa ja toimii! Vaihteet kuitenkin rutisee vielä sisään laitettaessa. Oisko vaihteistoöölien vaihdon paikka vai alkaako laatikko vedellä viimesiä? Ja onko toi vaihteistoöljyn mittatikku pakosarjan alapuolella?
Saab 900S MY91 Odoardo Grey Metallic (PR)
Johtaja_Turhapuro
"Viggen"
Viestit: 502 Liittynyt: Pe Elo 10, 2012 13:41
Paikkakunta: Tampere City
Viesti
Kirjoittaja Johtaja_Turhapuro » Ti Kesä 03, 2014 23:25
JAT kirjoitti: Ja onko toi vaihteistoöljyn mittatikku pakosarjan alapuolella?
http://aijaa.com/eMWr0o
#5673
SAAB-SCANIA 900i 2.1 16-VALVE 5d -92 (HA)
SAAB-SCANIA 900i 16-VALVE 2d -89 (PR)
SAAB 9-5 Wagon 2.0t Aut. -04 (PR->KA)
duuduu
"Hirsch"
Viestit: 985 Liittynyt: Su Loka 07, 2012 20:54
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja duuduu » Ke Kesä 04, 2014 11:09
Olisikohan tuossa jo se lyhyt tikku. Siinä pakosarjan alla vaihteiston kyljessä muistaakseni 19mm kuusiokanta, joka on mittatikku.
E:
http://www.markje.co.uk/car/pics/c900/c900boxfiller.jpg
Viimeksi muokannut
duuduu , Ke Kesä 04, 2014 11:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NG9-3 Aero MY05
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24619 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ke Kesä 04, 2014 11:11
onko varma että kytkimessä ei ole ilmaa..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
JAT
"Ruisku"
Viestit: 134 Liittynyt: To Touko 22, 2014 20:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja JAT » Ke Kesä 04, 2014 12:34
Ei ainakaan pitäis olla. Tuli meinaan ilmattua, kun laitettiin uudet nesteet, mutta tuskin se haittaa ilmata uudestaan..
Saab 900S MY91 Odoardo Grey Metallic (PR)
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24619 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ke Kesä 04, 2014 12:38
ilmauskonstejakin on monia. osa toimii ja osa ei .
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
JAT
"Ruisku"
Viestit: 134 Liittynyt: To Touko 22, 2014 20:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja JAT » To Kesä 05, 2014 20:10
Nyt alko merkkaan reviiriä oikein huolella. Tippaa tulee keskeltä pohjapanssaria n. joka 10 sekunti. Ilmeisesti taitaa olla vaihteistoöljyä. Voiko olla että alkaa valuttaa jostain jos on vahingossa laittanut liikaa öljyä laatikkoon? Tai onko se muuten vaan paskana.
Ideoita mistä vois tulla?
Saab 900S MY91 Odoardo Grey Metallic (PR)
jus
"Saabisti"
Viestit: 11625 Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja jus » Su Kesä 08, 2014 10:53
Kytkinakselin stefa vuotaa työsylinterin alle ja siitä valuu kytkinkopan alaosassa olevaan tyhjennysreiän kautta alas?
Vai tuleeko kytkinakselin peitekannen kohdalta? Onko muovinen potkuri akselin päässä paikallaan?
Irrota pohjapanssari, pese moottoritila puhtaaksi, aja pieni lenkki ja katso mistä päin kostuu ensimmäiseksi.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00