No niin, nyt on työkalua testattu. Toimii juuri niinkuin pitääkin. Multa saa kuvat, jos haluaa itse työkalun valmistaa... Mutra pumppu se ei irtoo



Pumpun akseli on katkennut nyt neljästi. Kolme kertaa siipipyörän yläpuolelta ja kerran siipipyörän alapuoleleta. Apuakselin hampaat on edelleen ehjät, koska työkalu sallii pumpun pyörimisen vedon aikana.
Tuo pumpun laakeri on niin tiukasti lohkossa kiinni ettei akseli kestä.
Pumpun akseli on tehty näköjään kananpaskan ja sementin sekoituksesta...mulla on m8 kierteet tehtynä siipipyörään, josta veto viimeisen kerran, silti katkesi tuo 20 mm paksu pumpun akseli ja kierre säilyi ehjänä, mistä veto oli...onneks on pumppun akseleita ja lohkoja mistä rassata...On kyllä ihan v*tun tyhmä keksintö...ihan venäläinen homma



. Viimeks tein tämän vuonna 2004 sillon ei pumppu katkennu, mutta nyt ei toivookaan....
SAAB 95 73 KA, SAAB 96 78 KE, SAAB 99 78 5D COMBI COUPE GL SUPER (AC) MR,SAAB 99 78 3D COMBI COUPE TURBO MR, KR SAAB 9-5 ttid NG vector KA,SAAB 9-5 wag 2.0 biopower KA