
Ostettu harrasteeksi 99 turbo
99T on myös melko korkea vakiojousilla, eli sievä madallus voi olla paikallaan..Mertmi kirjoitti:Elekee työ toisia märäilkö, mitä saa tehdä ja mitä ei. Alusta vaan kuntoon, niin on kiva ajella. 99:t kun on vakioalustalla melko veteliä, etenkin, jos jouset on jo ehtoopuolella elinkaartaan.
nuo jouset tosin vaikutti melko uudehkoilta kun sovitin niitä omaan 99 turboon, oli vaan omaan silmään hieman liian korkea joten minäkin päädyin mad. jousiin..

99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
-
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 20:23
levitän jaralta juuri kuulemaani ilosanomaa: Lidlistä saa 7 millistä nauhaa joka vm 80-82:n puskuriin asennettuna vastaa täysin alkuperäistä. ei kuulemma kannata käyttää nauhassa olevaa omaa liimaa, sormin painamalla kuului ohjeet...ecopower kirjoitti:Ei ole, vm-83 tuli vasta leveä lista!kapea kuuluu -80:seen!dimebak kirjoitti:Eikös tuo ole '80 99:n oikea puskuri? Itsellä on samanlaiset (tosin ilman tuota listaa) ja ovat alkuperäiset.
Ja se on sitten aina kiva katsoa noita turbon lampunpyyhkijöitä ja etuspoileriaNe viimeistelee tuon keulan.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Lidlin lista on 7 mm leveää ja taustaliiman suojapapereineen vajaat 3 mm paksua. Nimi "Monza", made in USA, 3M-liimanauha takana, pakkauksessa 10 metriä. Hinta 17,99 eur.lucaf kirjoitti:Lidlistä saa 7 millistä nauhaa joka vm 80-82:n puskuriin asennettuna vastaa täysin alkuperäistä.
Alkuperäinen lista on kymmenystä vaille 7 mm leveätä ja 4 mm paksua poikkileikkaukseltaan kulmikas U muodoltaan.
Lidlin lista jää siis hiukan väljäksi puskurin kuoren uraan. Ainakin päädyt kannattaa liimata, varsinkin jos ei ole alkuperäisiä listänpään peitteenä olleita peltilipareita tallella.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00