Tuskinpa kannattaa, tieto lisää aina tuskaa .Mertmi kirjoitti:Tuon auton yleistä liikenneturvallisuutta kannattaisi tarkastella ruostehakun kera.
Saab levisi
Sitä pelkäänkin ja siinä on liikaa näitä hienouksia...Meinaa harvassa jäärata-autossa on kaattoluukkua ja keskuslukkoaFrostwind kirjoitti:Emmä arvaa, Hirmu on liian tehokas mulleSuabisti kirjoitti:Voi Tuomas parkaa, Osta multa Hirmu. Se ei hajua ikinä, ja K-Jetti tykittää bensaa pikkuusen liukkaammin kun pierupurkki
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Eikai tuollaista nyt jääratakäyttöön olisi kannattanut laittaaSuabisti kirjoitti:Sitä pelkäänkin ja siinä on liikaa näitä hienouksia...Meinaa harvassa jäärata-autossa on kaattoluukkua ja keskuslukkoaFrostwind kirjoitti:Emmä arvaa, Hirmu on liian tehokas mulleSuabisti kirjoitti:Voi Tuomas parkaa, Osta multa Hirmu. Se ei hajua ikinä, ja K-Jetti tykittää bensaa pikkuusen liukkaammin kun pierupurkki