Saab levisi

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
ah79
"Hirsch"
Viestit: 957
Liittynyt: Ma Touko 31, 2004 09:10
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ah79 »

Mertmi kirjoitti:Tuon auton yleistä liikenneturvallisuutta kannattaisi tarkastella ruostehakun kera. 8O
Tuskinpa kannattaa, tieto lisää aina tuskaa :lol: :wink: .
#1970
Baas900
"Viggen"
Viestit: 584
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 21:49

Viesti Kirjoittaja Baas900 »

Niinhän sitä sanotaan, että moni kakku päältä kaunis.
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1824
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Frostwind kirjoitti:
Suabisti kirjoitti:Voi Tuomas parkaa, Osta multa Hirmu. Se ei hajua ikinä, ja K-Jetti tykittää bensaa pikkuusen liukkaammin kun pierupurkki :lol: :wink:
Emmä arvaa, Hirmu on liian tehokas mulle :lol:
Sitä pelkäänkin ja siinä on liikaa näitä hienouksia...Meinaa harvassa jäärata-autossa on kaattoluukkua ja keskuslukkoa :lol:
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Baas900
"Viggen"
Viestit: 584
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 21:49

Viesti Kirjoittaja Baas900 »

Suabisti kirjoitti:
Frostwind kirjoitti:
Suabisti kirjoitti:Voi Tuomas parkaa, Osta multa Hirmu. Se ei hajua ikinä, ja K-Jetti tykittää bensaa pikkuusen liukkaammin kun pierupurkki :lol: :wink:
Emmä arvaa, Hirmu on liian tehokas mulle :lol:
Sitä pelkäänkin ja siinä on liikaa näitä hienouksia...Meinaa harvassa jäärata-autossa on kaattoluukkua ja keskuslukkoa :lol:
Eikai tuollaista nyt jääratakäyttöön olisi kannattanut laittaa 8O
Vastaa Viestiin